Hotel Les Jardins d'Hardelot

8.7Fantastisch

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Hardelot (Pas de Calais)

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins d'Hardelot voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

6 reviews over Hotel Les Jardins d'Hardelot

• 8Henk04-09-2016

Goed hotel.

Na 2 jaar weer een keer terug. HLJ blijft een mooi hotel, met goede voorzieningen. Is behoorlijk aan de prijs : kamer € 145, parkeerplaats € 8 en ontbijt € 13. Kamer is mooi, beetje design, badkamer schitterend. Ontbijt vonden we minder dan 2 jaar geleden, geen vers fruit, kwark/yoghurt in supermarkt potjes. Wel een rechaud met worstjes, gebakken spek, maar nergens roerei te bekennen. De Engelse gasten bleven iedere dag zoeken. Rond een uur of negen worden de "lekkere" broodjes weggehaald. Ben je laat aan het ontbijt, dan blijven de "gewone" broodjes over. De behandeling aan de receptie liet ook te wensen over. We hadden 3 nachten geboekt, en ruim een week later nog een aansluitende nacht. Personeel had niet gezien dat deze 2 boekingen één en dezelfde persoon betrof. Dus dat werd een relletje, we moesten onze kamer verlaten voor 11.00 uur ( dus alles inpakken) en konden 's middags om 16.00 uur weer terug naar de andere kamer. Toonzetting was arrogant, onverbiddelijk, dus koffers gepakt en zijn weggegaan.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Johannes4125-06-2016

Mooi hotel op loopafstand van het strand

Goed ontbijt. De kamers zijn er schoon. Kamers aan de achterzijde liggen op de zon. In de zomer is er airco . Dineren is niet mogelijk, maar er is voldoende keuze op loopstand. Mooie badkamer! Er was helaas maar 1 gemakkelijke stoel om uit te puffen. Dan moest de partner dus maar op de bureaustoel zitten. Parkeren rond het hotel is gratis. Ik denk dat het in de zomer wat lastiger wordt. Dan parkeren voor 8 euro achter het hotel.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Marc17-08-2015

een aanrader

Vriendelijk onthaal, nette en ruime kamers. degelijke badkamer. Heerlijk bed, nachtverduistering. Hoewel we langs de straatkant sliepen hadden we helemaal geen last van straatlawaai of verkeer. Persoonlijk minpuntje is dat je pas vanaf 15u30 op de kamer mag. De volgende dag werden we verrast met een heerlijk en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Henk09-07-2014

Verrassend!

Hotel L.J.dH. is een vrij nieuw hotel gelegen aan de straat naar het centrum van Hardelot Plage. Service aan de balie is zeer correct. Meeste dames spreken goed Engels. Roomservice is uitstekend. Het hotel heeft geen restaurant, dus eten buiten de deur. In Hardelot Plage zijn diverse restaurantjes. Hotel ligt op ca. 500 meter van het strand. Het ontbijt in het hotel is "on frans", voortreffelijk met alles er op en eraan. Kosten € 12,-- pp. Hotel heeft eigen parkeerplaats, kosten € 6,-- per dag. Met een beetje geluk parkeren voor de deur .(kost niets) Een 2 persoonskamer kost vanaf 80-120 euro per nacht. Kamers zien er "gelikt" uit, goede bedden, luxe badkamer. Al met al, een uitstekend hotel, waar we zeker terug zullen komen. Het achterland en de kust zijn vanuit toeristisch perspectief zeer interessant.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9kurt30-10-2012

Mooi hotel dichtbij strand van Hardelot.

Zeer verzorgde kamers, lekker ontbijt. Ideaal hotel voor een korte trip naar de Côte d'Opale.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Heidi05-05-2012

verzorgd hotel, mooie ligging

Zeer verzorgd recent hotel. Mooie, modern ingerichte kamers met grote badkamer (zalig bad met regendouche). Uitgebreid ontbijtbuffet (wel tegen betaling), gratis wifi. Op wandelafstand van het prachtige strand van Hardelot. Ook het Chateau d'Hardelot is een bezoek waard, prachtige natuur.

Gereisd met partner in april 2012

Hotel Les Jardins d'Hardelot info