Hotel Best Western Du Parc

8.2Fantastisch

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Hardelot (Pas de Calais)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Du Parc voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

17 reviews over Hotel Best Western Du Parc

• 7Familie Fonteyne - Depelseneer23-07-2017

Rustig verblijf met beperkt en duur diner

Ruime, nette en rustige kamers. Voldoende gratis en ruime parking. Gratis wifi. Ontbijtbuffet met verschillende broodsoorten en voor elk wat wils. Avondeten met menu (voorgerecht - hoofdgerecht en dessert) met keuze tussen 2 soorten gerechten (geen gewone kost, eerder haute cuisine!) of à la carte (beperkte keuze!) en dus niet zo lekker. Bovendien kregen we op de laatste avond te horen dat we extra (alle kosten boven € 11) moesten bij betalen voor onze zoon (10 jaar) die 2 x à la carte had gegeten en 1 x het menu had genomen voor volwassenen. Er was blijkbaar een kindermenu tot 12 jaar (maar zeer beperkt qua keuze mogelijkheid op de kaart). Dit werd vooraf noch door onze touroperator, noch door het hotel meegedeeld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9an_petitjean15-07-2013

Oase van rust

Dit hotel behoort nu tot de groupe Najeti i.p.v. Best Western. Schitterend gelegen, in een park in een bosrijke omgeving. 3 km van de zee en het rustige dorp. Zwembad was wel niét verwarmd. Mooie ruime kamers, wij hadden een groot balkon met parkzicht. Lekker eten, ook heerlijk ontbijt. 's Morgens geen file (rond 9 u), wel één avond overrompeling in restaurant met lange wachttijd. Vriendelijke en correcte service.

Gereisd met partner in juli 2013

• 1Mieke04-12-2011

Hotel is mooi maar niet voor iedereen !!!

Hotel is mooi maar...!!!! maar niet voor iedereen Hotel werd geboekt via touroperator. Er was keuze tussen hotelkamers en familiekamers. Men maakte geen melding van appartementen zonder hotelservice. Integendeel ontbijt was inbegrepen. Men spreekt toch van familiekamer. Maar service was er niet. Onthaal was beneden alles. Familiekamer was slecht onderhouden. Gewoon schandalig voor een hotel waar touroperator 4 sterren aan geeft. Tapijt was verkleurd op vele plaatsen, verwarming was lauw en kon appartement niet verwarmen en dat ondanks dat termostaat op 5 (Max) stond. Zetel was gescheurd en op bed lag een vuil en afgeleefd deken. geen dekbedden. Bedden werden niet opgemaakt en badkamer werd ook niet opgefrist. Wifi werkte niet in appartement omdat waarschijnlijk router te ver af stond. Waarom worden de touroperatorklanten zo slecht behandeld??? Ontbijt en maaltijden waren wel goed want deze gebruikte je zoals andere gasten.

Gereisd met partner in november 2011

• 9b_dedullen04-08-2011

absolute aanrader!

Dit is een zeer mooi hotel in normandische stijl. De zeer ruime kamer met mooi terras, biedt alle comfort! Het personeel is super vriendelijk. Ruime parking, mooi zwembad. Het eten is er super lekker. Snelle bediening. Ook het ontbijt is uitgebreid. Dit was een aangenaam verblijf en hier gaan we zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Jos10-04-2011

Prachtig hotel

Hardelot is nog een stadje op mensenmaat met (in maart 2011) nog niet te veel toeristen. Prachtig hotel met zeer goede service

Gereisd met partner in maart 2011

• 9kukatje19-04-2010

Goede uitvalsbasis

Mooi hotel met verzorgde tuin en erg ruime kamers. 's Nachts heel rustig. Toen wij er waren was de ontbijtruimte niet te krap. Lekker ontbijt en erg vriendelijk personeel. Jammer dat wij geen balkonnetje en/of waterkoker hadden. Andere kamers hadden dit wel. Goede uitvalsbasis voor wandelingen langs de kust, Boulogne, Wimereux en de Caps. Hardelot zelf is nogal karakterloos. We hebben heel lekker gegeten in de Poissonnerie in Etaples

Gereisd met vrienden in april 2010

• 9ingrid01-06-2009

mooi en rustig gelegen hotel

Best Western hotel du Parc ligt in een mooie groene omgeving, op wandelafstand (langs een rustige laan met fiets/voetpad) van Hardelot centrum. Hotel zeer verzorgd, zowel tuin als interieur. Wij hadden een zeer mooie en ruime kamer met uitzicht op de tuin. Geen koelkast aanwezig, wel thee en koffie en water. Badkamer zeer net. Restaurant OK maar niet uitmuntend. Hardelot een bezoekje waard : pittoresk kuststadje met winkeltjes en eetgelegenheden.

Gereisd met partner in mei 2009

• 10Laura Lemmens12-04-2009

ideaal voor een ontspannend weekendje!!!

het hotel oogt heel sjiek als je binnen komt. rustig gelegen in een mooi domein, maar als je graag naar het strand gaat, heb je toch een flinke wandeling voor de boeg. op de vrouw aan de receptie na was iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam. lekker uitgebreid ontbijt met alle mogelijke ontbijtvariaties, gezellige kleine eetzaal.

Gereisd met partner in april 2009

• 9kwalito03-10-2008

Wij gaan nog terug !

Mooi en rustig gelegen hotel met gratis parking. Grote kamers (wij hadden een balkon met uitzicht op de tuin). Het ontbijt was voor Frankrijk ok, maar had toch iets beter verwacht (de koffiekoeken waren bake-off, en geen Frans stokbrood). Toch wel een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Mia en Luk19-09-2008

hotel aan te bevelen

Mooi hotel in engelse stijl.Zeer ruime kamers die zeer net onderhouden worden.Lekker ontbijt met genoeg variatie.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Best Western Du Parc info