Hotel Lys

Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Lys voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Lys in het Nederlands

Simpel hotel, prima voor 1 nacht.

George
5-5-2011

Hotel gebruikt voor een overnachting voor een hondententoonstelling, voldeed prima aan de verwachtingen maar stel je er niet al teveel van voor.

Hotel Lys ** in Halluin is een prima hotel met een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. Het gehele hotel is brandschoon, prima sanitair (geen kalk of zeeprestje in de douche), handdoeken, zeep, shampoo allemaal aanwezig. Uitermate vriendelijke eigenaar, een warm welkom. Alleen het buurtje is iets minder, maar je auto staat achter afgesloten hek op de binnenplaats en je hoeft de staat niet op om daarvandaan het hotel binnen te komen. Ontbijt, maar zeker ook versnaperingen op de kamer zijn ronduid goedkoop en goed. Kamers zijn wellicht wat klein. Prima uitvalsbasis voor bezoek aan beurs-expo in Kortrijk (15 min. met de auto).

in orde!

patricia
23-8-2010

hotel wordt uitgebaat door 2 zeer vriendelijke mannen.gratis parking in het hotel. kraakproper hotel volgestouwd met kitch. kamers klein maar zeer goed. nette badkamer, voldoende handdoeken, zeep en shampoo liggen klaar. ligt in een verlopen onveilige straat ( wij zagen er een razzia in cowboystijl door de politie) ontbijt à € 7 zeer goed.wij gebruikten het hotel als uitvalbasis voor een bezoek aan Frans Vlaanderen.prijs/kwaliteit dik in orde!

We hebben een aantal aanbieders voor Lys voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lys in Halluin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.