Bed and Breakfast Mont violette

Bed and Breakfast Mont violette

8.9Fantastisch

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Halinghen

Op vakantie geweest naar Mont violette?

8.9Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

7 reviews over Bed and Breakfast Mont violette

• 9jan en hermine27-07-2011

fantastisch koppel

Dit is hier iets voor ons, super lieve mensen die ons (motars) in de watten legden ! Een hele mooie omgeving om te verkennen zowel te voet, met de fiets of met enig ander gemotoriseerd voertuig en dan thuis komen bij sabine en pascal is echt thuis komen ! Die mensen doen hun job echt goed en dat voel je chapeau ! Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Jan en Vicky uit Veurne29-05-2011

gewoon een aanrader !

Sabientje tovert voor jou een zalige maaltijd en Pascal zorgt voor de drankjes en een gezellige babbel. Echt aan te raden voor genieters die er eens tussenuit willen. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9neyt bertrand18-01-2010

mooi om aan te bevelen aan anderen

mooi gelegen voor uitstappen in de omgeving vooral rustig moto vriendelijk

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9keirsebilck kathleen11-01-2010

je bent er thuis

we zijn daar al drie keer geweest en telkens was het dik in orde vooral de de fruit de mer zijn er overheerlijk . we zijn er ook eens geweest met 12 vrienden en iedereen was super tevreden en ze willen allemaal terug. Pascal en Sabine zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om al je wensen te vervullen echt een aanrader. wij wonen in nieuwpoort en wij vinden het ook enorm interesant om er even kort uit te zijn het is maar 1.30u rijden en je bent er direkt in vakantiestemming dus voor allen die dit lezen zeker doen want je weet niet wat je mist kathleen en dirk

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Wilson & Patricia31-12-2009

Topperrrrrr

Mont Violette is thuis komen net als bij onze familie. We zijn daar ontvangen,we hebben er geen woorden voor. Pascal & Sabien zijn gewoon een topper. Het eten was zalig.de omgeving prachtig,de kamers verrukkelijk. Voor ons op alle vlakken 9,5/10. Tot volgend jaar!!!

Gereisd met partner in december 2009

• 8neyt bertrand06-11-2009

aanrader

Een hotel om aan te raden aan motor vrienden garage motoren. En vooral de kamers zijn mooi en de bedden zeer goed. De ligging is ideaal als vertrekpunt . Het ontvangs is prima (drankje) De eigenaars spreken nederlands (vlamingen). En de prijs is goed. Een hotel om naar uit te kijken

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9sabine en guido14-08-2009

een oase van rust...

...gelegen tussen Boulogne en Le Touquet op een 10 km van de kust. In deze streek gespijst met vele hellingen kan men gemakkelijk naar zee fietsen of landinwaarts de vallei van de Course bezichtigen met het Lac d'Amour. We verbleven te Halinghen op een charmante locatie namelijk boven op een 'berg' : de Mont Violette. We werden zeer goed ontvangen en kregen een knusse kamer om te overnachten. 's Morgens werden we getrakteerd met een kopieus ontbijt die ons toeliet om met een volle maag er goed in te vliegen voor onze fietstocht. Bij thuiskomst beschikken ze over een gezellig terrasje waar je op je positieven kan komen met een lekker fris Belgisch biertje. Daarna de verwendouche in om aan te schuiven aan tafel waar je kan proeven van een heerlijke maaltijd à la carte of in menuvorm en aan een democratische prijs. Kortom een zalig plekje waar je graag naar terugkomt.

Gereisd met partner in augustus 2009

Bed and Breakfast Mont violette info