Camping La Bien Assise

FrankrijkNord-Pas de CalaisGuînes

We hebben een aantal aanbieders voor Camping La Bien Assise voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 77 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 77 reviews
  • 6.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

77 Reviews over La Bien Assise

• 8Rianne05-10-2021

Goede keuze, voor herhaling vatbaar voor doortrek.

Camping wordt veel gebruikt als doortrek camping door de Engelsen. Mooie parkachtige camping gelegen aan de rotonde van de doorgaande weg. ‘S nachts rustig. Sanitair verouderd maar schoon. Leuk zwembadje met buitenglijbaan. Restaurant op de camping maar geen gebruik van gemaakt. Wel elke dag vers brood bij de receptie in de morgen. Vriendelijk geholpen bij de receptie. Met de fiets naar Calais geweest langs het kanaal. Goed te doen. Kust is prachtig.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Stefanie24-08-2021

Mooie groene camping

Aangenaam kamperen hier in groene omgeving. Bij de receptie zeer gastvrije ontvangst. Mooie ruime plek, mocht zelf mijn voorkeur aangeven. Mooi en schoon zwembad met ligbedden. Op de camping zelf is het rustig. Echter ligt het langs een doorgaande weg dus hoor je regelmatig auto’s langsrijden, ook de nachts. Verder om 4.30 gewekt door een haan.. Zonde van deze verder fijne camping.

• 7I. Wiggers10-08-2021

Fijne plek

Een prachtige camping met mooie ruime plaatsen. Door Corona lage bezettingsgraad, dus weinig levendigs. Er worden geen activiteiten aangeboden, maar er is een pingpongspel en basketbalveldje, maar helaas weinig oudere jeugd. Zwembad is klein maar prima. Leuke dagtocht naar musee 39-45 in Amleteuse, waar een strand is met leuke strandtentjes voor het Franse gevoel. Mooie uitvalsbasis voor tocht naar VK ( als dat kan). Mooie plaats voor 1 week.

• 6Susanne30-08-2020

Voor de prijs en 5* had ik meer verwacht!

Mooie groene camping met ruime plekken. Sanitair en zwembad is niet bijzonder/ wat verouderd. Geen 5 sterren waard/ dure camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Susan de Rooij14-08-2019

Heerlijk genoten, maar één keer is genoeg

Een heerlijke camping met zeer grote staanplaatsen. Wij hadden een sta-caravan gehuurd en die was zeg maar niet zo nieuw meer. Beetje gammele deurtjes in de keuken en de ramen konden niet allemaal op slot. Badkamer zeer klein, maar we hebben wel genoten hoor, maar voor de prijs hadden we wel meer kwaliteit verwacht.

• 8Fam. Slappendel31-07-2019

Geweldig en we komen terug .

Zeer schone camping. Erg stil. Goede ligging. Net personeel. Mooi zwembad . Leuk ook voor mensen met jongere kinderen . Wij komen graag nog een keer terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Angelique Schellevis29-07-2019

Mooie camping, sanitair slecht

Mooi onderhouden kasteelcamping. Wij stonden hier 2 nachten met onze vouwwagen. Wij vonden het sanitair slecht. We hebben alleen koude douches gehad (verschillende tijden van de dag). Mijn föhn deed het niet in de sanitairruimte, maar wel bij de vouwwagen. We hebben in de cafetaria gegeten. De patat en pizza's zijn goed te doen. Verder komt alles uit de magnetron, geen aanrader. Ruime plekken, alleen WIFI bij de cafetaria. Wij vonden het een dure camping.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Evy22-07-2019

Krot van een stacaravan

De camping is heel netjes! Wel weinig te doen en pas vanaf 15.00 uur alles open. De stacaravan van reisorganisatie was echter een ramp! Geen servies, kapotte douche, aangevreten door beestjes en ook nog beestjes in bed. Wij zijn 2 dagen eerder vertrokken omdat ons geen andere accommodatie kon worden aangeboden. Erg teleurstellend! De stacaravans van de andere aanbieders op de camping waren wel perfect in orde!

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Quinty16-07-2019

Leuke camping

Rustige kleine camping. Perfect onderhouden. Restaurant is heel goed! De cafetaria en de afhaal is gewoon niks. Magnetron maaltijden. Niks vers. Het kwam van het ene bakje in een ander. Het zwembad is niet groot maar wel leuk en schoon. De camping zelf wordt supernetjes onderhouden. En het is heerlijk rustig. Wij raden het aan!

• 9Eric De la Roij04-07-2019

Hele netjes en goed verzorgde camping Zeer behulpzaam personeel Mooie streek Komen hier vast nog een keer terug

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar