We hebben een aantal aanbieders voor Groffliers voor je op een rij gezet:

Reviews over Groffliers

Heerlijke vakantie!

Braco,
    23-11-2015

Het vakantiepark is kleinschalig maar biedt genoeg mogelijkheden voor een heerlijke vakantie. Het is huisje is ruim, redelijke luxe en compleet. De dagelijkse handdoeken service geeft je een "hotel" gevoel. Het zwembad is niet groot maar biedt plezier voor jonge kinderen. Daarnaast is er een ruime speeltuin en speelweide met veel faciliteiten. In de omgeving vindt je gezellige badplaatsen en heerlijke stranden en de boulangerie aan de andere kant van de de straat maakt het af! Een echte aanrader voor een mediterraans (als het weer meewerkt) gevoel op nog geen 400 km vanaf Nederland!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Een aanrader!

martine thijs,
    3-8-2015

Wij waren zeer tevreden over het huisje, verzorgd, goed ingericht, alles aanwezig. Het huisje is omheind en de auto kan je binnen de omheining plaatsen. Super gemakkelijk met kleine kinderen. Super vriendelijke eigenaars. Ik heb begrepen dat ze dit nog maar kort doen en ik vind dat ze het heel goed doen. Misschien wat kleine tips voor hun: meer gerechten in de brasserie, internet in orde maken, ... Zeer goede infobrochure. Veel bezienswaardigheden in de buurt. Wij zijn elke dag naar twee plaatsen geweest. Allemaal zeer kortbij. Echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

een zeer mooi vakantiepark.

Jacques Van Dyck,
    9-6-2015

Wij hebben dit park bezocht van 15 mei tot 22 mei 2015. We werden ontvangen door de zeer vriendelijke Nederlands uitbaters. We kregen een Nederlandstalige infomap met nog enkel kleine attenties. Na wat bijkomende uitleg werd ons de woning 24 toegewezen.

Zeer rustige ligging vlak bij het restaurant en zwemdok.

De woning zelf was zeer aangenaam ingericht. Alles was aanwezig, voldoende handdoeken, alle bedden waren netjes opgemaakt en zeer proper. Alle tuintjes aan de woningen konden afgespoten worden wat veilig is voor kleine kinderen.

De tuintjes en de wegen waren zeer goed onderhouden, ik heb geen onkruid kunnen aantreffen op dit park.

We hadden problemen met de DVD maar Harry loste dit onmiddellijk op.

Uitbaters waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ik heb al heel veel vakantieparken bezocht maar dit park was ongelooflijk Ik zal zeker dit park nog eens bezoeken.

Proficiat

Gereisd met partner in mei 2015

Heerlijke plek, voor ons en onze kinderen

Lars,
    7-9-2014

Eind augustus hier geweest, Het huisje was top. een grote tuin afgesloten tuin eromheen zodat dat de kinderen lekker konden spelen. Het huisje was keurig schoon en voldoende luxe. Een ligbad en een wasmachine is wat we misten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prima, maar niet geweldig

Marloes,
    23-8-2014

Wij hebben hier geboekt n.a.v. de lovende recensies. Helaas zijn onze verwachtingen niet waargemaakt. We vonden het park een beetje sfeerloos, veel asfalt, weinig groen, huisjes erg dicht op elkaar. Huisjes op zich prima met fijn tuintje, maar niet een weekprijs van 1300 waard. Wel leuke speeltuin en fijn dat er een erg goede bakker aan de overkant zit. Wel erg vriendelijke staf en heerlijk gegeten in het restaurant van het park bij het haventje, erg goede prijs-kwaliteitverhouding!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Groffliers scoort een 7,4 uit 10, op basis van 24 reviews