Camping Des Dunes

22 reviews over Camping Des Dunes in het Nederlands

leuke kort bij vakantie

jurgen zutterman,
3-2-2018

wat goed is aan de camping is dat er rust is, mooi sanitair en vriendelijkheid

de streek zelf bied veel mogelijkheden tot toerisme

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Camping op doorreis

Martine
22-12-2015

We zijn op de terugweg na een rondreis frankrijk met de camper en 3 jongens (10, 13, 15). We zijn maar 1 nacht gebleven. De camping is 'gewoon'. Geen uitzonderlijk mooie of slechte punten. Sanitair was onhandig met een kaart waardoor je maar beperkte tijd had met douchen. Wat wel bijzonder is is de ligging. Via een smal pad door de duinen sta je zo aan een breed mooi strand (wel gek het zicht op de koeltorens)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

prima camping

Carla Douna
2-8-2014

We zijn hier 1 nacht gebleven als tussenstop. Met drie kinderen en hond.Deze camping is netjes, goed georganiseerd, plaats netjes en

Veel privacy. Je loopt direct vanaf de camping naar strand. Veel speeltuintjes, goede eetgelegenheid, prims camping.

Man (mogelijk eigenaar) doet vanalles, wijst plek aan, maakt eten, zorgt voor beveiliging, heeft hart voor de zaak en dat is te merken.

Gereisd anders in juli 2014

Geweldige plek als je van stilte en natuur houdt

Marcel de Geest
16-6-2012

Camping Des Dunes ligt op een prachtige plek, maar is geen full service camping met van alles om je kinderen bezig te houden, dus dat mogen de ouders zelf doen :-)

In de buurt is de natuur heel erg mooi, Oye-plage is een beetje te vergelijken met de Slufter op Texel!

Direct in de omgeving is heel goed te fietsen, langere afstanden fietsen vergt wat meer ervaring en moed, er zijn weinig fietspaden.

Camping Des Dunes is de perfecte uitvalsbasis om uitstapjes te doen naar WW2 musea, op de camping, bij de vvv in Gravelines en bij de Super-U in Grand Fort Philippe zijn folders van al deze musea verkrijgbaar, evenals kaartjes van de omgeving.

De auto mag naast het verblijf geparkeerd worden, wat toch weer een veilig gevoel geeft, op het terrein wordt langzaam gereden.

Wij verbleven in een Mobil Home Savannah, aan de duinrand gelegen, met een trap naar een eigen zitje in de duinen, met uitzicht over zee!

De camping is heel voordelig rechtstreeks te boeken.

Gereisd met partner in mei 2012

Nooit meer !

Fam. van Schaik
13-8-2010

Wij hebben deze camping voor 2 nachten geboekt omdat we met de kinderen naar Plopsa-land wilden en deze camping ligt daar maar 'n half uurtje rijden vandaan. De camping heeft een mooie ligging aan zee, en daar is dan ook alles mee gezegd.

Bij de receptie stond al vermeld dat je vooruit moest betalen en wanneer je besloot om vroegtijdig weer te vertrekken je je geld niet terugkreeg. Al snel bleek waarom. De sfeer op de camping deed grimmig aan, veel ( onvriendelijke Franse ) gasten en verveelde jongeren die niets anders deden dan elkaar uitschelden en ruzie zoeken, mensen lopen ongevraagd over je campingplaats heen, gooien brandende peuken bij de buren over de heg etc. De kampwacht was overal continu aan 't controleren ( zelfs in de toiletgebouwen kwam je ze tegen ) om de rust enigszins te bewaren. 's Avonds was er veel herrie van vnml. ruzieënde jongeren. De 2e nacht is er zelfs een groep gasten door de politie van de camping verwijderd, dit zegt wel genoeg denk ik, nooit meer dus !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Heerlijk bijtanken

marion
10-1-2010

Rustige, eenvoudige camping. Dicht bij zee, op loopafstand van klein dorpje. Mooi uitgangspunt om omgeving te bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Goede camping

11-10-2009

wij zijn er een week geweest in de maand mei, en hebben het er echt naar onze zin gehad, vriendelijk personeel, en zeer proper sanitair, waar voor uw geld, verder heel rustige camping in deze tijd van het jaar, in het dorp zijn cafetjes en eethuizen genoeg. Goede uitvalbasis voor verder bezoek aan de streek, veel te zien over WWII.

Gereisd met partner in mei 2009

Goede camping

11-10-2009

een goede camping , wel veel vaste plaatsen, maar rustig bij nacht, gelegen aan de zee in de duinen, sanitair word zeer goed onderhouden, en het personeel is heel gedienstig en vriendelijk. Goede uitvals basis voor uitstappen , naar calais en duinkerken ea. Veel oorlogsgeschiedenis van WWII

Gereisd met partner in oktober 2009

Voor ons was het genieten !

Marion
4-8-2009

Camping Des Dunes is een prima startpunt om de omgeving te verkennen. Heerlijk rustige camping waar je jezelf moet vermaken maar door een klein stukje te wandelen sta je al op een zeer breed strand waar je lekker kunt uitwaaien. Petit Fort Philippe ligt op loopafstand, kan ook via het strand, alwaar je heerlijk op terrasjes kunt zitten of een hapje kunt eten voor een leuke prijs.

Een overtocht van Calais naar Dover, met P&O, is echt een aanrader en niet al te duur.

Camping en omgeving moet u zelf maar beoordelen, wij zij tot nu toe 2 keer geweest en het beviel ons prima!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

ik ga zeker terug

9-5-2009

De camping des dunes is een verzameling van drie verschillende campings, recent bij elkaar gevoegd, de mensen aldaar zijn zeer vriendelijk en zeer gedienstig, sanitair word minnimaal 2 x per dag schoongemaakt, in de omgeving is er eetgelegenheid genoeg, niet op de camping, ik heb geen enkele weet van honden drollen of zwerfkatten , nee het werd keurig bij gehouden, er is wel geen disco of dergelijke in de buurt is voor wie van rust houd, camping is stil om 22 u en dag en nacht bewaakt voor ons een geslaagde week en gaan er zeker terug naar toe, in een cirkel van 25km is meer dan genoeg te doen en te bezien om er een geslaagd verlof van te maken, en het is er heerlijk fietsen. Voor ons was het een 10 op 10

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Dunes in Gravelines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Dunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.