We hebben een aantal aanbieders voor Gravelines voor je op een rij gezet:

Reviews over Gravelines

leuke kort bij vakantie

jurgen zutterman,
    3-2-2018

wat goed is aan de camping is dat er rust is, mooi sanitair en vriendelijkheid

de streek zelf bied veel mogelijkheden tot toerisme

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prima overnachting

Helena,
    23-5-2017

We zijn hier geweest om de boot naar Engeland te nemen. Het restaurant was dicht, maar de vorige keer hebben we er goed gegeten. Gravelines is niet echt een bruisende plaats, maar de locatie van het hotel is goed.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

prima camping

Carla Douna,
    2-8-2014

We zijn hier 1 nacht gebleven als tussenstop. Met drie kinderen en hond.Deze camping is netjes, goed georganiseerd, plaats netjes en

Veel privacy. Je loopt direct vanaf de camping naar strand. Veel speeltuintjes, goede eetgelegenheid, prims camping.

Man (mogelijk eigenaar) doet vanalles, wijst plek aan, maakt eten, zorgt voor beveiliging, heeft hart voor de zaak en dat is te merken.

Gereisd anders in juli 2014

Geweldige plek als je van stilte en natuur houdt

Marcel de Geest,
    16-6-2012

Camping Des Dunes ligt op een prachtige plek, maar is geen full service camping met van alles om je kinderen bezig te houden, dus dat mogen de ouders zelf doen :-)

In de buurt is de natuur heel erg mooi, Oye-plage is een beetje te vergelijken met de Slufter op Texel!

Direct in de omgeving is heel goed te fietsen, langere afstanden fietsen vergt wat meer ervaring en moed, er zijn weinig fietspaden.

Camping Des Dunes is de perfecte uitvalsbasis om uitstapjes te doen naar WW2 musea, op de camping, bij de vvv in Gravelines en bij de Super-U in Grand Fort Philippe zijn folders van al deze musea verkrijgbaar, evenals kaartjes van de omgeving.

De auto mag naast het verblijf geparkeerd worden, wat toch weer een veilig gevoel geeft, op het terrein wordt langzaam gereden.

Wij verbleven in een Mobil Home Savannah, aan de duinrand gelegen, met een trap naar een eigen zitje in de duinen, met uitzicht over zee!

De camping is heel voordelig rechtstreeks te boeken.

Gereisd met partner in mei 2012

Heerlijk bijtanken

marion,
    10-1-2010

Rustige, eenvoudige camping. Dicht bij zee, op loopafstand van klein dorpje. Mooi uitgangspunt om omgeving te bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010
Gravelines scoort een 7,6 uit 10, op basis van 7 reviews