Hotel Ibis Budget Dunkerque Grande Synthe

Kleine hotelsWeer vandaag16°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Dunkerque Grande Synthe voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Dunkerque Grande Synthe in het Nederlands

Met oudere kinderen

Perfect voor 1 nacht

Peter K.
26-8-2012

Dit hotel heet sinds kort Ibis Budget, en ligt gemakkelijk bereikbaar naast de snelweg.

Kamers zijn basic, wel douche en toilet, dit hotel is nog niet gerenoveerd, zoals vele andere voormalige Etap hotels, het is dus allemaal al zichtbaar ouder en gebruikt...!

Echter als tussenstop op weg naar Engeland met Norfolk/DFDS is het een perfecte, voordelige optie!

Doorreis/Overnachtingshotel

Wim
9-10-2010

Het hotel ligt vlak bij de autoweg van Oostende naar Calais. Het ziet er wat gedateerd uit. Er is wel op alle kamers een wifi-internet aansluiting. Het ontbijt is simpel. Het hotel ligt wel gunstig t.o.v. de Kanaaltunnel en de ferry's van Duinkerken en Calais.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Dunkerque Grande Synthe in Grande-Synthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Dunkerque Grande Synthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.