Hotel F1 Dunkerque Grande Synthe

HotelWeer vandaag21°15°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor F1 Dunkerque Grande Synthe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel F1 Dunkerque Grande Synthe in het Nederlands

Vreselijk slecht! Service bestaat niet! Ontbijt is er niet.

Aangekondigd rookvrij, maar iedereen in het hotel rookt! De kamer stinkt naar oude rook, zelfs het bedlinnen, wat niet meer was dan een 1 meter breed lakentje op een 75cm breed bedje. Draai je een keer om en je wurgt jezelf.

TV? Doet het niet.

Twee van de drie douchecabines hebben geen verlichting.

Service? Is er niet, want er IS helemaal niemand van het hotel.

Klachtenafhandeling door HotelF1? Niets.

Klachtenafhandeling door Accor Frankrijk? Niets.

Klachtenafhandeling door Accor Rewards Nederland? Niets.

Na een zoveelste telefoontje wordt een korting van 10 euro aangeboden. Op verschillende emails en telefoontjes komt geen reactie van Accor.

Slecht? HEEL slecht! Aanbeveling: ga NOOIT naar dit hotel!

En ja, ik weet dat HotelF1 een keten van budgethotels is! Eerdere ervaringen? Prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel F1 Dunkerque Grande Synthe in Grande-Synthe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel F1 Dunkerque Grande Synthe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel F1 Dunkerque Grande Synthe scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.