8,6

5 reviews over Camping De la Hooghe Moote in het Nederlands

dik in orde

Ann,
6-8-2018

De receptie deed zijn uiterste best om ons een plaatsje te geven ondanks de drukte

Zeer vriendelijk

Goede douches

Gereisd anders in augustus 2018

Op doorreis aangedaan

RonnieV
22-8-2011

Eigenlijk min of meer per ongeluk gevonden, lang na sluitingstijd. Even gebeld, en we werden keurig en vriendelijk ontvangen. Een mooi en praktisch plekje voor een nacht. Gauw de tent opgezet en gaan slapen.

De volgende dag pas ingeschreven bleken wat meer tijd te hebben, en hebben gebruik gemaakt van de midgetgolfbaan. Een heel aardige baan, alleen heeft deze wel zijn beste tijd gehad.

Als ik nog eens langer in die regio wil blijven, weet ik deze camping te vinden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Interessante plek, nederlands en frans, het loopt er door elkaar terwijl het toch ook echt Frankrijk is. Mooie stranden in de buurt, druk en heel rustig. Leuke plek voor uitstapjes!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

We komen zeker nog terug

Laurent Neels
13-3-2009

Buitengewone plaats. Uitstekend restaurant. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2008
2008

Buitengewoon

Laurent Neels
29-12-2008

Heel toffe camping met uitstekende keuken en zeer gevarieerde activiteiten. Vriendelijkheid te koop. Toffe ligging. Zeer aan te bevelen

Gereisd met partner in augustus 2008

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Hooghe Moote in Ghyvelde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Hooghe Moote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.