Camping Val du Ternois

Camping Val du Ternois

1 review over Camping Val du Ternois in het Nederlands

fijne camping en super warm onthaal!

Hera,
14-9-2018

Wij kwamen 's avonds laat in gietende regen en onweer aan op de camping, voor 1 nacht op doorreis. De bedoeling was om onze tent op te zetten, maar de eigenares van de camping (die uit bed is gekomen om ons te onthalen) was zo vriendelijk om ons een mobil-home aan te bieden die nog leegstond, aan verminderd tarief. Hierdoor hebben we droog kunnen slapen :) Heel warme, vriendelijke uitbaters en alle voorzieningen op de camping dik in orde. Volgende keer komen we terug en blijven we langer dan 1 nacht!

Gereisd met partner in augustus 2018

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Val du Ternois

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Val du Ternois in Frevent, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Val du Ternois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.