Camping Les Erables

9.4FenomenaalScore uit 27 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 27 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

28 Reviews over Les Erables

• 10Hans05-08-2021

Super camping

Een hele mooie schone en rustige camping.... plaats 75 met mooi uitzicht over het water. Sanitaire super schoon. Vriendelijke eigenaren.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9veldophet30-09-2020

verrassing

wij gaan elk jaar naar camping du Viaduct om een mobilhome te huren maar die was al dicht.13 sept.officieel pas 30 sept.maar alles werd al opgeruimd. dus 1 deur verder naar camping les Erables.zij hadden een schitterende mobil home met alle gemakken. geen tv,wel wifi.voor,let wel een derde v.de prijs die wij normaal betaalden op du Viaduct.en zeker niet minder!!! een kleine fam.camping,attente famillie,en van alles voorzien.1 nadeel wij hadden heel veel last van muggen.verder een aanrader.

• 9Famile descan17-11-2019

Gezellig en mooi uitzicht

Al een paar jaar hier geweest hier enkele dagen geweest en nog altijd even gezellig zeer vriendelijke uitbaters .

• 9cadance20-06-2019

Fijne camping maar wel veel hoge loof bomen

Cadance op deze camping in juni 2019 Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Camping: Les Erables Bezoek data: 14-06-2019 Prijs: CC € 12.00
    Ontvangst: Gastvrij met documentatie over de omgeving Paden: Gravel. Staanplaats: Grote plaatsen op gras en afgebakend door wintergroene heggen onder loofbomen maar toch nog schotel ontvangst Sanitair: Eenvoudig maar netjes en schoon met papier. Inkopen: Brood service bij de receptie. En winkels zijn er op loop afstand. Wifi: Free en erg goed. Restaurant: niet bezocht. Geluid: Rustig Eindoordeel: Mooie groene camping op loop afstand van het centrum (15min.). Er is een klein zwembad. Het is een prachtige omgeving en leent zich goed om met de auto tochtjes te maken. Voor de fietssers heuveld het nogal. Millau is een mooi stadje en er is op woensdag en vrijdag week markt. We hebben op deze camping 4

• 10Albert en Jeanne Demul23-10-2018

Als wij naar hier komen ,dan komen we bij Bernard et Marie Cecile al12jaar.De camping is nu overgenomen door schoondochter Sabine wat een supergastvrouw is. We hopen er nog vele jaren terug te komen om samen met de vaste vrienden gezellig een glaasje te drinken

• 9elsy verzeele en himpe stephane29-05-2018

Super !

Heel nette ,rustgevende ,prachtig gelegen enorm uitzicht en zeer ruime plaatsen . Eigenaars zeer aangenaam staat klaar voor hun gasten . Douches en wc zeer verzorgd . Mensen die hier anders schrijven zijn diegene die zelf niets proper achterlaten . We komen hier zeker terug . De rust is er zalig . (min punt dan voor kinderen )

• 7jos jacobs04-06-2017

perfekte camping

aardige mensen.we komen hier al jaren.meestal voor een paar dagen.gastvrye mensen.alles goed geregeld.het is niet nieuw maar tog het hebt wel wat.schoon is het er wel.mooi uitzicht naar dover .zeer rustige camping.

• 8Decaestecker Luc11-04-2017

Fantastisch!

Rustig,geen drukke campingtoestanden met luidruchtige kinderen..Veel mensen met een hond want die mogen gratis binnen.Zeer vriendelijke uitbaters.Sanitair volledig vernieuwd.Verouderd maar zeer netjes onderhouden.Uitzonderlijke ligging!Volgend jaar komen we zeker terug!

• 9Dirk Van Cleven10-04-2017

Gewoon een Fantastische Camping

Heel vriendelijke uitbaters, het uitzicht op de zee en bij goed weer de kust van Engeland gewoon zien vanuit je caravan ..super. Dagelijks vers brood op bestelling .De nodige info over de regio ,de marktjes en het getij en nog veel meer. Minus ?

• 8Jan vd Berg26-09-2016

Heerlijke start/einde camping van de vakantie !

Wij kijken er elk jaar weer naar uit;heerlijke rustige camping met simpel eerlijk sanitair.Dit jaar wordt er nog beter en vaker schoongemaakt. Aan de recptie(blokhut)werkt nu ook een dame die meerdere talen spreekt.Handig voor mensen die geen Frans sreken. We4 zijn ook dit keer weer een paar nachten geweest.Op naar het volgend jaar.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Les Erables info