Camping Les Erables

8,8

23 reviews over Camping Les Erables in het Nederlands

Albert en Jeanne Demul,
23-10-2018

Als wij naar hier komen ,dan komen we bij Bernard et Marie Cecile al12jaar.De camping is nu overgenomen door schoondochter Sabine wat een supergastvrouw is. We hopen er nog vele jaren terug te komen om samen met de vaste vrienden gezellig een glaasje te drinken

Gereisd met partner in augustus 2018

Super !

elsy verzeele en himpe stephane,
29-5-2018

Heel nette ,rustgevende ,prachtig gelegen enorm uitzicht en zeer ruime plaatsen . Eigenaars zeer aangenaam staat klaar voor hun gasten . Douches en wc zeer verzorgd . Mensen die hier anders schrijven zijn diegene die zelf niets proper achterlaten . We komen hier zeker terug . De rust is er zalig . (min punt dan voor kinderen )

Gereisd met partner in mei 2018

perfekte camping

jos jacobs,
4-6-2017

aardige mensen.we komen hier al jaren.meestal voor een paar dagen.gastvrye mensen.alles goed geregeld.het is niet nieuw maar tog het hebt wel wat.schoon is het er wel.mooi uitzicht naar dover .zeer rustige camping.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Decaestecker Luc
11-4-2017

Rustig,geen drukke campingtoestanden met luidruchtige kinderen..Veel mensen met een hond want die mogen gratis binnen.Zeer vriendelijke uitbaters.Sanitair volledig vernieuwd.Verouderd maar zeer netjes onderhouden.Uitzonderlijke ligging!Volgend jaar komen we zeker terug!

Gereisd met partner in april 2017

Gewoon een Fantastische Camping

Dirk Van Cleven
10-4-2017

Heel vriendelijke uitbaters, het uitzicht op de zee en bij goed weer de kust van Engeland gewoon zien vanuit je caravan ..super. Dagelijks vers brood op bestelling .De nodige info over de regio ,de marktjes en het getij en nog veel meer. Minus ?

Gereisd met partner in april 2017

Wij kijken er elk jaar weer naar uit;heerlijke rustige camping met simpel eerlijk sanitair.Dit jaar wordt er nog beter en vaker schoongemaakt. Aan de recptie(blokhut)werkt nu ook een dame die meerdere talen spreekt.Handig voor mensen die geen Frans sreken. We4 zijn ook dit keer weer een paar nachten geweest.Op naar het volgend jaar.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping met erg ruime plekken

René
17-6-2016

Camping zonder veel tierelantijnen. Erg ruime plekken en ook met veel schaduw.sanitair eenvoudig maar schoon!

Gereisd met partner in juni 2016

Wij hadden hoge verwachtingen

S
19-7-2015

Vanwege de hoge waardering hier hadden wij toch wel wat verwachtingen. Het uitzicht is inderdaad wel mooi, vooral wanneer je de zonsondergang ziet. Mooie ruime plekken. Vriendelijk ontvangst in het Frans. Lekker brood op bestelling. Overnachting net iets meer dan €20. En toen gingen we richting toilet, douche en afwasplaatsen. Oeh! Dat was schrikken. Smerige toiletten die schoongemaakt werden met nog viezere lappen en dweilen. Het afwassen hebben we maar gelaten. Er ng zo'n penetrante geur dat het haast niet te doen was om in die ruimte te blijven. De douches zijn nog met een douchegordijn die onder de oranje schimmels zit. De vloer en de wanden zijn al heel erg lang niet schoongemaakt. We zijn hier na 1 nachtje weg gegaan en komen hier niet zo snel meer terug.

Gereisd met partner in juli 2015

schitterend

Els
15-5-2014

Een camping zoals een camping voor ons moet zijn: goede plekken, proper sanitair en verder geen poespas. Voor kinderen is er niets te doen, dus die zijn er niet en wij vinden dat prima. Mooi uitzicht en leuke wandelingen, kortom, wij hebben het hier een weekje prima naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in mei 2014

Rustige kleine camping, heeft niets.

spamvoorschep
6-2-2014

Er is niets te doen voor kleine kinderen. de staanplaatsen zijn ruim. Hete chtpaar spreekt alleen frans, maar zijn heel aardig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Erables in Escalles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Erables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.