Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Le Coeur des Pres in het Nederlands

Het was Super!

Jeannine
9-9-2015

We hebben enorm genoten van het verblijf in Le coeur des Pres. Waarom? Gewoon omdat daar niks ontbreekt. Alles is er aanwezig om een zalige vakantie door te brengen met groot en klein. Het Bad buiten was De grote attractie ! We komen zeker nog eens terug. Het is een echte Aanrader .

Gereisd met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alles op en aan.

Thomas
19-11-2014

Le coeur des prés ligt in de prachtige omgeving van Cap Blanc Nez. De woning is ruim, de kamers zijn schoon, de bedden zijn zalig, de badkamers zijn fantastisch. In de tuin kan je petanque spelen, alles is aanwezig. Barbecuen, gezelschapspelen, om nog maar te zwijgen over de hot tub. Deze uitbaters weten van aanpakken.

Gereisd met vrienden in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oase van rust

Lukas Bockstal
17-11-2014

Na het eindeloos wandelen aan de Noord-Franse kust, op de kliffen van de Cap Blanc Nez en de Cap Gris Nez, kan je heerlijk ontspannen in de tuin, de hottub of de sauna. Dit huis heeft alle faciliteiten voor een fantastisch weekend of een heerlijke vakantie!

Gereisd met vrienden in november 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Coeur des Pres in Escalles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Coeur des Pres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.