Vakantiehuis Le Coeur des Choses

• 9.8Inrichting
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

4 Reviews over Le Coeur des Choses

• 10Familie Ternier25-03-2019

Super!

Samen met de 4 zussen en de schoonbroers hebben we een fantastische midweek achter de rug! Onze batterijen zijn terug opgeladen! Zo'n leuk, aangenaam verblijf dat doet deugd! Alles er op en er aan! Dat verdient een 10 op 10

• 10Boudewijn en Marie-Anne Dehaene01-07-2017

Het was fijn gezellig heerlijk actief vermoeiend

In het weekend kwamen onze kinderen en onze kleinkinderen. Wat hebben ze genoten. Binnen en buiten als het regende was het nog leuk door alle accommodatie. Als de kleinkinderen waren gaan slapen hebben de grote kinderen zich 's avonds tot laat in de nacht kostelijk geamuseerd in de speelzaal, ik genoot er met volle teugen van. In de week zijn de broers en zussen geweest, het was veel rustiger en interessant we hebben gefilosofeerd, gepraat, meegeleefd, gewandeld.........het was Echt. Ik wil toch een woordje van dank schrijven voor Brigitte en David die het huis onderhouden, het huis ligt er gelekt bij als je binnenkomt. De lichtjes waren aan als onthaal echt fijn. We hebben het genoegen gehad Pieter te mogen ontmoeten, ik begrijp nu waarom zijn medewerkers zo graag met hem werken. Niets is hem teveel. Bedankt Pieter.

Bo en Marie-Anne

• 10dirk_gaublomme124-08-2013

Fantastische plek voor de hele familie

Wij brachten er een weekend door met de hele familie. Het weer viel tegen maar de accommodatie heeft het allemaal goed gemaakt. We konden genieten van de sauna, de whirlpool maar vooral van het aangename buitenbad (dat door een kachel wordt verwarmd). Het regende en het was koud maar dat kon ons niet deren. Ook de kinderen verveelden zich niet, er was werkelijk aan alles gedacht. Ook een mooie ligging aan de voet van Cap Blanc Nez.

• 9dirk_gaublomme129-03-2013

Zeer comfortabele accommodatie in gezellige stijl

Zeer mooi en met smaak ingericht vakantiehuis met alles erop en eraan. Vlakbij de zee en aan voet van Cap Blanc nez. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Netjes en tevens kindvriendelijk. Ondanks het slechte weer hebben we enorm genoten van het bad buiten.

Vakantiehuis Le Coeur des Choses info

Facilities