Bed and Breakfast La Grand Maison

1 review over Bed and Breakfast La Grand Maison in het Nederlands

fantastische plek !

m.smit
31-12-2013

Mooie oude, verbouwde boerderij. Zowel gites als B&B -faciliteiten. Gites zijn eenvoudig maar gezellig ingericht. Eigenaren aardig. Super rustig gelegen. 20 minuten lopen naar de Cap Nez Blanc. 10 minuten rijden naar Wissant alwaar leuke restaurantjes. Vanaf gite kan je prachtige wandelingen maken. En dat alles nog geen 4 uur rijden vanaf de Randstad !

Gereisd met vrienden in januari 2013

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Grand Maison in Escalles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Grand Maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.