Hotel L' Escale

Kleine hotelsWeer vandaag13°6°
Hotel L' Escale
8,9

17 reviews over Hotel L' Escale in het Nederlands

Prima hotel, goed ontbijt, ligging minder.

Antoine,
8-9-2018

Dit hotel is beslist een aanrader. Alles klopte. Schoon en bed en douche/bad prima. Goed ontbijt en vriendelijke bediening.

De ligging is iets minder. Langs doorgaande weg en op 600 meter van de zee. In Escalles is niets te beleven. Over het aan de overkant gelegen restsurant waren wij minder tevreden. We zijn er daarom ook maar een keer geweest.

Gereisd met partner in september 2018

zeer gastvrij en prachtige aangepaste kamer

I.van Hemert
29-8-2016

de aangepaste kamer voor minder validen ligt op het noorden, aan de achterkant van het hotel, ver van de weg, met uitzicht op Cap Blanc Nez. Geweldige service en bediening, gemoedelijke eigenaren.

Gereisd anders in augustus 2016

Zeer aangenaam

Bernard van Beurden
4-7-2016

Fijn hotel om meerdere dagen te verbljiven en van daar uit de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2016

zeer goed hotel

Kenny
24-9-2015

Zeer proper hotel en erg vriendelijk personeel (tot het kuispersoneel toe), op het personeel van de bar/restaurant aan de overkant na. Ze spreken er zelfs vlot Engels, wat op zich al een pluspunt is voor Fransen. Nette ruime kamers en alles wat je nodig hebt is er bij. Onbijt is goed genoeg en het avondeten (half pension) was top. Je kan zelfs met een groep kiezen uit een hele reeks voor-/hoofd-/nagerechten en combineren naar believen uit 2 menu's. Belgische bieren (Stella, Duvel, Leffe) aanwezig, wel aan de dure kant maar da's normaal voor import. Prachtige streek, rustig dorpje. Geen enkel geluid te horen 's nachts. Garage voor moto's aanwezig. Zeker naar Franse normen een zeer goed hotel. Eigenlijk weinig minpunten op te noemen. Voor ons niet van toepassing maar voor kinderen is er een speeltuin, tennisbaan. Ook petanquebaan.

Gereisd met vrienden in september 2015

Vriendelijk, goed en erg netjes

Quack
1-4-2015

Prima hotel, vriendelijk ontvangst en bediening

Gereisd met partner in maart 2015

Vlak bij de zee

els
31-3-2015

Familiehotel midden in dorp. Personeel/eigenaren zeer vriendelijk. Heerlijk ontbijt! Vanuit het hotel loop je zo naar zee en de kaap. Kamer was schoon, wel wat klein, maar had wel een grote badkamer. Wij vonden de inrichting wat gedateerd en daardoor de kamerprijs in verhouding aan de hoge(re) kant. Voldoende parkeergelegenheid. Verder een prima hotel voor een lang weekend.

Gereisd met partner in maart 2015

zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

van puymbroeck d
24-7-2014

zeer warme ontvangst zelfs al hadden we niks gereserveerd en alhoewel we eigenlijk te laat waren konden we nog in het restaurant nog iets eten zonder problemen , ontbijt was meer dan genoeg , mooie kamer

Gereisd met vrienden in juni 2014

Intussen al 7 keer teruggeweest

Rik & Nik
9-11-2012

We kwamen er al 7 keer, het moet dus wel goed zijn. Ter correctie van mijn eerdere inbreng : er bij het ontbijt nu wel degelijk croissants.

Er zijn inderdaad vaak Engelsen maar niet omdat het hotel zich daarop heeft ingesteld, wel omgekeerd past het hotel zich aan omdat veel Engelsen "vanzelf" terechtkomen. Als Engelsman kom je van de ferry en draait rechtsaf naar de mooie Côte d'Opale. Het eerste dorp is Escalles, daar zijn 2 hotels, eentje met een hele dikke nek waar je moet oppassen welke kleren je aanhebt of je komt er niet in. Het andere is een sympathiek rustiek hotel vol bloemen dat zeker en vast de Engelsen zal aanspreken. Who's to blame ? Niet het hotel maar de Engelsen... toch ?

Trouwens de laatste keer nu in september waren er zowel auto's met NL, met GB, een D en met B kenteken, een gezonde mix dus.

Gereisd met partner in september 2012

Heerlijk hotel met zeer vriendelijke eigenaars, prima kamers, fijn ontbijt. Escalles ligt prachtig aan de cote d'opale.

minpuntje; het eten in het restaurant is nogal op de engelse gasten (die in de meerderheid zijn) toegespitst. Ietsje meer zorg en iets meer "frans' zou ook van het resto met haar sympa eigenaresse een topper maken.

Gereisd met vrienden in november 2009

Zo kan het ook!

JPP
26-8-2009

Uiterst vriendelijke bediening! Zeke na de deceptie bij het camping restaurant!

Gereisd met partner in augustus 2009

• HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L' Escale in Escalles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L' Escale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.