2,6

Onvoldoende

21 reviews over Camping Du Cap Blanc Nez in het Nederlands

de eerste maal en tegelijk ook de laatste maal

WLannoye,
29-5-2017

Deze camping is echt geen aanrader ! Toen we toekwamen vroegen we , gezien de reviews, eerst het sanitair te mogen zien. De campinguitbater probeerde dit op een ongelooflijk botte manier te voorkomen. We moesten ons eerst inschrijven en nadien zagen we waarom dit voorkomen werd. Het sanitair was gewoon schandalig. We hebben er één nacht gestaan en onze eigen infrastructuur gebruikt (caravan). De eigenaar was ongelooflijk bot en onbeschoft. Dit hebben we in 35 jaar kamperen nooit meegemaakt. Ook sta je als haringen op elkaar zonder scheidingen. Ons zien ze hier nooit meer !

Gereisd met partner in mei 2017

Was heel leuk zoals altijd .

Marianne van Dijk-Houtepen
11-6-2016

Het sanitair is vernieuwd dit was altijd een minpunt van deze camping .De eigenaars zijn erg aardig en doen heel erg hun best om je verblijf naar je zin te maken.

Gereisd met partner in mei 2016

Genesis
22-9-2015

Camping is vrij rustig gelegen.Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen,en erg behulpzaam.

Het enige minpunt is het verouderde sanitaire gedeelte dat aan verfraaiing toe is.

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk

Freeke Rhebergen
4-9-2015

De camping is vooral mooi vanwege de ligging. Onvergelijkelijk. Van de sanitaire voorzieningen moet je het niet hebben- oud en slecht onderhouden en derhalve niet heel hygienisch. Maar als dat niet je prioriteit heeft, is het een prima plek. Een campingwinkel met het hoogst noodzakelijke en met stokbroodservice. Er wordt alleen frans gesproken bij de receptie en wifi is alleen tegen ( hoge) betaling verkrijgbaar. Kortom: alleen voor de niet-luxezoekers

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Eendagstoeristen onvriendelijk

Sophie Baeckelmans
6-8-2015

Wij wilden 2plaatsen reserveren voor 1 nacht maar dit was niet mogelijk! Nog nooit meegemaakt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

De camping ligt in een gehucht, zonder winkels, met enkele hotels en restaurants. Je ziet Cap Blanc Nez, de zee en Engeland vanaf de camping!

Gelukkig is de campingwinkel er voor basis dingen. De sfeer is goed, het personeel vriendelijk. Het sanitair is matig schoon en heel erg krap. Het water spuit uit de kranen, dus alles wordt nat. Ondanks het douchemuntje moet je vaak koud douchen. Er zijn ook maar 2 douches. Je kunt er weer wel een frietje of broodje halen.

We vonden het wel flauw dat er ondanks onze reservering helemaal geen fietsen te huur zijn.

Gereisd anders in augustus 2014

Mwoaaah

william
29-7-2014

De camping ligt prachtig, maar bij een camping hoort ook functioneel sanitair. Dat is een gemiste kans.

Het sanitair lijkt gecreeerd in de napoleontische tijd, maar napoleon had er zijn neus voor opgetrokken. Voor bio-studenten een uitgelezen kans: in de douches liggen nieuwe schimmelculturen voor het oprapen. Brits/Vlaamse medecampeerders spraken er ook schande van. En dat is volgens de commentaren kennelijk al jaren het geval. Wat belet zo'n campingbaas om eens met zeep, chloor en een hogedrukreiniger aan de slag te gaan, of eens een nieuw sanitairgedoe neer te zetten. We hebben ons bezoek dan ook beperkt tot één dag.

Gereisd met partner in juli 2014

prijs kwalitatief zeer goed

ines
11-6-2014

camping ligt op een gewelig plekje dicht bij de zee en cap blac nez. De camping is een zeer mooi onderhouden grasplek. De zee heeft wel geen goed stand tijdens vloed. De plekken zijn wel vrij klein (ongeveer 50 m² schat ik). In het dorp is geen winkel, maar op de camping zelf wel, waar de prijzen niet overdreven duur zijn en je brood kunt bestellen. Sanitair was niet in een geweldige staat maar oké. Ook het restaurant naast de camping is goed. De camping is zeker voor zijn prijs wel de moeite.

Gereisd met partner in juni 2014

mooi gelegen

inge waegeneers
5-11-2013

mooi gelegen camping, ideaal voor uitstappen naar cap blanc nez en cap gris nez. Zeer vriendelijke uitbaters. Ook mogelijkheid tot het huren van kamer, studio, appartement. Verse broodjes, frituur en restaurant ter plaatse. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in oktober 2013

prima plek voor redelijke prijs

rat
19-8-2011

voordelige camping, kleinschalig niet dat massale. Vriendelijke eigenaar en personeel.

sanitair is wat verouderd maar meot je niet over zeuren en het is wel prima schoon en zuiver! klein campingwinkeltje erbij ,ook reuzehandig, met verse warme broodjes en stokbrood en tegen normale prijzen! rustig en op loopafstand van strand en cap nez!

Frietkraampje en restaurant ook prima!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Cap Blanc Nez in Escalles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Cap Blanc Nez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.