We hebben een aantal aanbieders voor Escalles voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Escalles voor je op een rij gezet:

Reviews over Escalles

Locatie voor uitwaaien, hobby en omgeving

Quack,
    1-4-2015

Hobby: fossielen verzamelen en zoeken op het strand, strandwandelingen (denk wel aan het hoogwater; getijdentabellen) en de plaatsen Boulogne s Mer en Calais met de musea Nausicaa en Batterie Todt (Atlantic Wall)

Gereisd met partner in maart 2015

fantastische plek gaan er zeker terug naartoe

van puymbroeck d ,
    24-7-2014

bij zonsondergang zeker een van de vele stranden bezoeken en zelfs beide caps zijn dan prachtig ,aanrader museum "blockhaus batterie todt" en in nabijheid ook v2 blockhaus eperleque waar ook belgen dwangarbeid hebben verricht

Gereisd met vrienden in juni 2014

Heerlijke streek met prachtige natuur

Rik & Nik,
    9-11-2012

Wij gaan er voor de natuur, de rust en de weidsheid. Qua uitgaansleven is er geen zier te beleven en dat zoeken we net. Ons bezorgt het enkel last. We houden van natuur waar verder geen enkele accomodatie is, RUST dus.

Gereisd met partner in september 2012

Cap Blanc-Nez

MT Gobbels,
    23-12-2011

Cap Blanc-Nez ligt aan Opaalkust bij de gemeente Escalles. Bij goed weer zie je de Engelse (krijt)rotsen en de boten die regematig de route Calais-Dover varen. Het gebied is rustig en uitermate geschikt voor wandelaars en fietsers. Strandwandelingen en paden langs de kust bieden een schitterend uitzicht. Je komt er ook bunkers tegen. Het achterland heeft een divers landschap, het is er heel rustig.

Gereisd met partner in juli 2011

Nette camping in een groen decor

wouter de sutter,
    6-7-2009

kleine camping in een groene omgeving, gelegen aan de Cap Blanc Nez, op wandelafstand van het strand (500 meter). Erg netjes, proper sanitair, vriendelijk management. Vooral gericht op zwerfwagens en caravans. Apart terrein voor tenten achteraan de camping. Kleine plaatsen. Voorzien van een restaurant ('Les Falaises') incl. frituur en een klein winkeltje. De camping kan, gezien de eerder kleine oppervlakte, erg druk zijn in de zomer. Eerder geschikt voor een kort verblijf dus. Vooraf reserveren lijkt me geen luxe in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in juli 2009
Escalles scoort een 8,1 uit 10, op basis van 37 reviews