Camping Municipal de la Falaise

25 reviews over Camping Municipal de la Falaise

• 2019
    7Sylvia van Capel17-08-2019

prima camping

Prima camping. Wij stonden bovenaan de camping waar alle campers, caravans en tenten staan. Veel vaste plaatsen op deze camping. Leuk zwembad(je) Op loopafstand van het strand. Er wordt alleen erg heen en weer gereden (naar en van sanitair) en dat gaat niet altijd even rustig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Kristof Braeckman22-04-2019

Best mooie camping!

Onze eerste ervaring met een 'municipal'. Geen hartelijk ontvangst, maar niets op aan te merken. Geen brood service. Vooraan de camping vol met jaar/seizoenplaatsen, en dat blijft toch een ander soort publiek... Maar eens boven verandert alles, daar zijn mooie ruime plaatsen. Vanaf de meeste plaatsen prachtig zicht op de zee (tot er een camper naast u komt staan...) Het sanitair was zeker niet nieuw (nergens een bril en boven ook geen toiletpapier). Maar wel dagelijks héél goed onderhouden. Je moet per tijd betalen voor de douche, maar voor een keiharde ogenblikkelijk warme straal zitten wij daar niet mee in. Wel niet te onderschatten... het is een hele klim naar boven. Tip: neem gewoon de auto, er is parking aan het strand?! (betwijfel of dat in volle zomer ook zo is)
    Lekkere bakker en Mini supermarkt op 1km. (e-bike!) Het zwembad is zeer mooi, nieuw en leuk. Alleen was het echt veel te koud voor ons, spijtig.!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    9Kuijper04-06-2018

Geweldig!

Geweldig verblijf geweest; prachtige omgeving, mooie verzorgde camping en veel te doen in de omgeving! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Adrie Vaarkamp09-08-2017

Prima

Prima camping, prima sanitair, mooie plaatsen en een vriendelijke receptie. Ja de camping is ongeveer 15 plaatsen breed en dus heel diep. De weg er naartoe is wat heuvelachtig maar beslist geen probleem. De mensen in de receptie spreken nagenoeg uitsluitend Frans, maar doen hun best alles uit te leggen. Zijn zeer vriendelijk. Als je eerst je plaats wilt gaan bekijken voordat je definitief naar binnen wilt, moet je dus een eindje lopen. Naar het strand is ook een hele tippel, maar er is een grote parkeerplaats bij het strand..dus pak de auto. Verder is er mooi buitenzwembad en een leuk binnen zwembad. De hele zomer kun je met de camping cheque betalen, maar ook is het tarief voor een strandcamping laag. Niets mis mee...wij zijn er 23 nachten geweest!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Hannie04-07-2017

Goede conditie vereist voor deze camping

De camping is prachtig gelegen op een duin . Maar voor een auto met caravan erachter is het een hele klim. Ook al omdat je niet even kan gaan kijken .Dus je weet niet wat je te wachten staat. Een E bike is dan ook een handig vervoermiddel op deze mooie camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 5Astrid08-05-2017

absolute tegenvaller

De camping ligt 150 meter van het strand: Hemelsbreed! De realiteit is dat de camping hoog tegen de berg ligt en er een flinke wandeling moet worden gemaakt om bij het strand te komen incl. trappen. Absoluut niet geschikt voor mensen die slecht/minder ter been zijn of voor het gebruik van de fiets of een kinderwagen. Het uitzicht is wel mooi maar maakt de ontoegankelijkheid van het strand niet goed. Vanaf onze plek was het zelf een flinke daling (en klim) naar het toiletgebouw. Het sanitair is eenvoudig en was tijdens ons verblijf helaas niet schoon. De douche gaat met een kaart, waar je achteraf voor moet betalen. De plekken zijn groot genoeg. Op de receptie wordt alleen Frans gesproken en voor een "municipal" hanteert de camping flinke prijzen. De camping is 's nachts fel verlicht door oranje bol lantaarns. Geen camping aan het strand dus ! Voor ons een tegenvaller en niet voor herhaling vatbaar.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 7Sjon02-05-2016

Rustige camping aan zee

Rustig gelegen aan doodlopende weg. Veel plaatsen bieden een mooi uitzicht op zee. Om naar de zee te gaan moet nog wel een weg naar beneden afgelegd worden. De camping is van alle basisbehoeften voorzien en is een goede uitvalbasis naar Boulogne-sur-Mer. Het sanitair is modern en schoon en werkt door middel van een pasje met een aantal beschikbare minuten. Ik was er slechts één nacht, dus ik had meer dan genoeg aan de 40 doucheminuten.

Alleen gereisd in augustus 2015

• 7inge12402-08-2014

Fantastische plek, receptie vermijden als het kan!

De camping ligt prachtig, met uitzicht op zee. Wel heuvelachtig, absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn of weinig conditie hebben. Veel klimmen, vooral op de camping. Bij het zien van de receptiemedewerkers kan je stemming snel omslaan, het chagrijn druipt er van af, maar we hebben ervoor gekozen om onze vakantie hier niet door te laten beïnvloeden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 1Tim Ahuis29-07-2014

Afzetterij!

Ik ben met mijn partner 3 nachten naar deze camping geweest. Toen we aankwamen bij de receptie van de camping moest ik mijn identiteitskaart inleveren om zichzelf ervan te verzekeren dat we niet zonder te betalen zouden vertrekken. Achteraf blijkt dit illegaal te zijn. We vroegen om een plek met electriciteit, maar toen we aankwamen op ons erg kleine stukje, bleek dat er geen electriciteit aanwezig was.

Ook kregen we 2 pasjes om te douchen. Op beide pasjes stond een uur douchetijd. We hebben beiden ongeveer een half uur gedouched (in 4 dagen tijd), dus in totaal een uur. Tijdens het uitchecken hebben we hiervoor maar liefst 50 euro moeten betalen!! Echt belachelijk, er was ons van tevoren niet verteld dat de douches geld kostten. Ook werd er 5 euro per dag gerekend voor de electriciteit die we niet hadden....

Pure afzetterij, naar deze camping gaan we nooit meer. We waren begonnen in een luxe hotel in Antwerpen voor 2 nachten. Op de camping waren we net zoveel geld kwijt als daar!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 4Madiho28-07-2014

Nooit meer!

Nooit een beoordeling ingevuld, omdat we altijd wel tevreden zijn met campings en hotels. Maar hier zien ze ons nooit meer. Wij troffen erg vieze toiletten (misschien toeval). De prijzen voor het douchen echter, zijn niet normaal hoog en belangrijke verborgen inkomstenbron. Ander minpuntje: veel hondenpoep.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014