Vakantiehuis Le Grand Bleu

Vakantiehuis Le Grand Bleu
3,8

Onvoldoende

4 reviews over Vakantiehuis Le Grand Bleu in het Nederlands

Wij hebben in de herfst een heerlijke week genoten van Le Grand Bleu. Het huisje ligt fantastisch op de duin met zicht op zee. De villa is erg netjes en stijlvol ingericht en heeft een zeer goed uitgeruste keuken. Een aanrader als je van rust en natuur houdt!

Leuke vakantie gehad

Yoeri Laureyssens
19-8-2011

Een echt TOF huisje. Zeer net, alles aanwezig, super terras,... Het enige probleem is dat achter dit huisje er een bouwwerf aan de gang is. 's morgens om 8uur boren en zagen ze je uit uw bed, om maar te zwijgen van de luide Arabische muziek van de bouwvakkers. Jammer dat je dit niet op de foto's ziet. Voor de rest ==> TOP

Wat een leuk huisje. Alles wat je nodig hebt is er aanwezig, allemaal kwaliteitsmateriaal, goeie afwerking en stijlvolle inrichting.

De lokatie is ideaal, vlakbij strand. Doordat langs één zijde geen buren hebt, voelt je grote terras (veel groter als dat van de andere huisjes) ook erg prové en beschut aan. Mooi uitzicht op de zee, waardoor je er ook vanop het terras van geniet.

Een aanrader!

Een zalige plek om echt tot rust te komen !

Riemaecker-Lema
2-3-2010

Vanop het terras prachtig zicht op de zee.

Het huisje is heel mooi ingericht.

Alle comfort is aanwezig om optimaal te genieten van je verblijf.

Heel rustige ligging.

Leuke, gezellige typisch franse dorpjes in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Grand Bleu in Equihen Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Grand Bleu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Le Grand Bleu scoort een 3.81 uit 10 op basis van 7 reviews.