Villa Holiday Suites Equihen Plage

FrankrijkNord-Pas de CalaisEquihen Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Holiday Suites Equihen Plage voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 48 reviews
+49/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 48 reviews
  • 7.7Inrichting
  • 7.2Ruimte

Villa info

Meer villa infoTonen op kaart

48 Reviews over Holiday Suites Equihen Plage

• 1Decrock29-08-2019

Dit nooit meer

Toen we aankwamen bleek de ‘villa’ meer op een klein app met talloze mankementen. Er was geen toilet bril, de badk was supervies met de nodige schimmel erin, de bank beneden bleek volgeplast, het tapijt was supervies, de meubels hingen meer van elkaar dan aan elkaar, het was er echt vies & vuil. Het bed was niet te slapen, we hebben er letterlijk bijna geen oog dichtgedaan. Het terras was onverzorgd & totaal niet onderhouden. Toen we vroegen om een ander huisje kregen we géén reactie. We zijn dan maar de vrijdag vertrokken i.p.v. de zondag. Langer blijven met ons zoontje & hondje was ondenkbaar. Wij zijn nette mensen & hebben maar liefst € 1.500 betaald voor een krot !!!!! Toen we achteraf nogmaals mailden ontvingen we na 2 weken eindelijk reactie. Doodleuk een mailtje dat ze hun best gaan doen om het park op te frissen !?! Ons zien ze hier NOOIT meer terug ! Ik raad iedereen aan om hier niet te boeken, ze liegen de mensen iets voor & de service is nul komma nul !

• 6Anna14-08-2018

Problemen met electriciteit en warmwatervoorzienin

De boeking voor 7 dagen bij Holiday Suites hebben wij gedaan via touroperator. De advertentie daar hebben wij uiteindelijk als misleidend ervaren aangezien de tekst en foto's je doen geloven dat je een huis(je) boekt met uitzicht op zee terwijl je in werkelijkheid terecht komt in een appartement in een groter gebouw. Weliswaar hadden we via het balkon van de buren enigszins zicht op zee, maar voor het gebouw was alleen een droogstaande deels met algen begroeide vijver. Het appartement op zich was netjes ingericht en schoon. Bij aankomst was er echter geen elektriciteit in het keukenblok. Lastig aangezien we met onze kinderen van acht weken en 2,5 jaar oud waren. Na gebeld te hebben kwam er iemand langs die het probleem voor dat moment verhielp. De dagen erna ging de stroom er echter nog een aantal keer af. De laatste twee dagen kwamen we vervolgens zonder warm water te zitten. Hier hebben we over gebeld, maar dit is niet opgelost. Zeker met jonge kinderen erbij was dit allemaal erg vervelend.

Na afloop van ons verblijf hebben we direct via Holiday Suites ons beklag gedaan en aangegeven dat wij gezien bovengenoemde omstandigheden een financiële compensatie voor ons verblijf redelijk zouden vinden. Vanwege de problemen met de elektriciteit en warmwatervoorziening had Holiday Suites immers niet aan haar verplichtingen voldaan. Holiday Suites heeft ons laten weten geen financiële compensatie te bieden aangezien zij daartoe niet wettelijk verplicht zijn. Wettelijke gezien hoeven zij (naar eigen zeggen) maar 20% korting te bieden op een volgend verblijf. Daarmee is ons inziens erkend dat ze tekort zijn geschoten in hun dienstverlening. Wij hebben echter geen plannen om nog eens bij Holiday Suites te boeken waardoor de geboden compensatie voor ons geen waarde heeft. Deze handelswijze getuigd van weinig klantvriendelijkheid.

• 9Jeroen De Backer11-06-2018

Heerlijk weekendje aan zee in een prachtig kader

Prachtig zeezicht, mooi verblijf, super goed matrassen. Niks negatief

• 7Didier22-05-2018

Magnifique site . Location à ameliorer

Très bel environnement et site extérieur superbe. Ce n est pas plat mais c est ce qui fait le charme de la région du boulonnais. Par contre l extérieur de la location est à entretenir. Barrière en bois cassé. Un plateau de la table de jardin disparu. La location est correcte. Des alleses jetables pour une literie de bonne qualité serait un plus. Hotte de la cuisine en panne et pas de notice d explication pour l aménagement . Une Wifi serait appréciable surtout où l’on se connecte pour tout (même les loisirs)

• 9Nickagneta17-05-2018

ideaal voor kortvakantie

We zaten in huisje 84. Echt top. Vaatwas, oven, kleine diepvries, koelkast aanwezig. TV Vlaanderen. TV toestel met DVD speler. in de opbergruimte veel DVD's te vinden, spelletjes, strandspelen, ... kortom niks tekort. Ruime parking. Enorm rustig! Dagje Boulogne gedaan, ook daar rustig en Nausicaa bezocht. Dit is niet om een hele dag in te vertoeven, maar eens een leuke afwisseling. Leclercq is een grote supermarkt die niet veraf is. McDonals, Burger King, KFC ... voor de kids heel leuk natuurlijk! een aanrader

• 8Jessica Olischlager04-05-2018

Geweldig mooie plek!

Prachtig huisje geboekt met zeezicht en dat hebben we ook gekregen. Enige minpuntje voor mij als moeder alleen met kinderen, erg weinig uitleg (o.a. in het Nederlands) over verwarming, warm water, tv, etc. Dit ook als tip aan de organisatie meegegeven. Dus dat was de eerste dag een beetje aanmodderen. Auto is een must voor boodschappen en uitstapjes, maar dat vond ik verder geen probleem. Alles ligt op een paar minuutjes afstand. Prachtige omgeving, ontzettend genoten met de kinderen. Alles kunnen doen wat we graag wilden doen en dan steeds genieten van de avonden in dat prachtige huisje aan zee!! Aanrader om vanuit Equihen helemaal via het strand naar het volgende plaatsje Hardelot te wandelen.

• 9Sonia Thienpont26-03-2018

Mooie ligging en goede accomodatie

Zeer rustig, dichtbij strand ( stevige klim, maar haalbaar indien goed ter been). Eenvoudige, maar mooie inrichting.

• 9Ruiz13-11-2017

Prachtige locatie en gezellige appartementjes

De ligging is idyllisch op een heuvel met zicht op zee en in volle natuur. Toch is het dorp dichtbij maar een auto is wel noodzakelijk om naar de bakker te gaan. Er is een mooie ruime parking vlak voor de gebouwen en beveiligd met een slagboom. De woningen zijn modern en zeer praktisch ingericht in landelijke stijl. Dit is al de vierde keer dat we komen en we vinden de streek nog steeds fantastisch. Op 11 november zijn er haringfeesten zaterdag en zondag in Etaples op amper 30 km van ons verblijf en dat is echt de moeite. Er is een marktje met muziek en er zijn ook de verse viskraampjes waar ze superverse coquilles de St Jacques verkopen. Op de feestmarkt kan je ook heerlijke oesters eten. Op zondagmorgen is er in Boulogne sur mer aan de viskraampjes ook een mooie markt om te bezoeken en daar kan je ook verse oesters degusteren. Als je voor een appartementje kiest heb je goede TV-aansluiting maar we zijn ook een keer in een villa voor 4 personen met frontaal zeezicht geweest. Dat was geweldig omdat je vanuit elk raam recht op de zee en het strand kijkt maar er is geen kabeltv en er staat wel een dvd. Dus als wil tv kijken moet je zelf DVD's meebrengen.

• 8Geke30-10-2017

Prachtig ruim appartement, perfecte ligging

Appartement is zeer compleet uitgerust, niets ontbreekt. Goede bedden en alles was schoon en fris. De ligging is prachtig, een auto is wel een must anders zit je erg afgelegen maar voor de rust is dat juist weer heerlijk. Erg tevreden over het verblijf, komen graag nog eens terug.

• 9Patrick Baetens01-10-2017

Bon bol d’air, dans un environnement agréable.

Situation idéale pour découvrir les charmes de la côte d’opale, domaine décentré par rapport aux commerces, les croissants du petit déjeuner. ....à pieds on oublie.. Appartement confortable et bien fourni en ustensiles cuisine et petit électroménager. Literie correcte, chambre deux personnes exiguë.Dénivelé important par rapport à la plage.

Villa Holiday Suites Equihen Plage info

Facilities