Villa
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Suites Equihen Plage voor je op een rij gezet:

35 reviews over Villa Holiday Suites Equihen Plage in het Nederlands

De boeking voor 7 dagen bij Holiday Suites hebben wij gedaan via touroperator. De advertentie daar hebben wij uiteindelijk als misleidend ervaren aangezien de tekst en foto's je doen geloven dat je een huis(je) boekt met uitzicht op zee terwijl je in werkelijkheid terecht komt in een appartement in een groter gebouw. Weliswaar hadden we via het balkon van de buren enigszins zicht op zee, maar voor het gebouw was alleen een droogstaande deels met algen begroeide vijver. Het appartement op zich was netjes ingericht en schoon. Bij aankomst was er echter geen elektriciteit in het keukenblok. Lastig aangezien we met onze kinderen van acht weken en 2,5 jaar oud waren. Na gebeld te hebben kwam er iemand langs die het probleem voor dat moment verhielp. De dagen erna ging de stroom er echter nog een aantal keer af. De laatste twee dagen kwamen we vervolgens zonder warm water te zitten. Hier hebben we over gebeld, maar dit is niet opgelost. Zeker met jonge kinderen erbij was dit allemaal erg vervelend.

Na afloop van ons verblijf hebben we direct via Holiday Suites ons beklag gedaan en aangegeven dat wij gezien bovengenoemde omstandigheden een financiële compensatie voor ons verblijf redelijk zouden vinden. Vanwege de problemen met de elektriciteit en warmwatervoorziening had Holiday Suites immers niet aan haar verplichtingen voldaan. Holiday Suites heeft ons laten weten geen financiële compensatie te bieden aangezien zij daartoe niet wettelijk verplicht zijn. Wettelijke gezien hoeven zij (naar eigen zeggen) maar 20% korting te bieden op een volgend verblijf. Daarmee is ons inziens erkend dat ze tekort zijn geschoten in hun dienstverlening. Wij hebben echter geen plannen om nog eens bij Holiday Suites te boeken waardoor de geboden compensatie voor ons geen waarde heeft. Deze handelswijze getuigd van weinig klantvriendelijkheid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk weekendje aan zee in een prachtig kader

Jeroen De Backer
11-6-2018

Prachtig zeezicht, mooi verblijf, super goed matrassen. Niks negatief

Gereisd met vrienden in juni 2018

ideaal voor kortvakantie

Nickagneta
17-5-2018

We zaten in huisje 84. Echt top. Vaatwas, oven, kleine diepvries, koelkast aanwezig. TV Vlaanderen. TV toestel met DVD speler. in de opbergruimte veel DVD's te vinden, spelletjes, strandspelen, ... kortom niks tekort. Ruime parking. Enorm rustig! Dagje Boulogne gedaan, ook daar rustig en Nausicaa bezocht. Dit is niet om een hele dag in te vertoeven, maar eens een leuke afwisseling. Leclercq is een grote supermarkt die niet veraf is. McDonals, Burger King, KFC ... voor de kids heel leuk natuurlijk! een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig mooie plek!

Jessica Olischlager
4-5-2018

Prachtig huisje geboekt met zeezicht en dat hebben we ook gekregen. Enige minpuntje voor mij als moeder alleen met kinderen, erg weinig uitleg (o.a. in het Nederlands) over verwarming, warm water, tv, etc. Dit ook als tip aan de organisatie meegegeven. Dus dat was de eerste dag een beetje aanmodderen. Auto is een must voor boodschappen en uitstapjes, maar dat vond ik verder geen probleem. Alles ligt op een paar minuutjes afstand. Prachtige omgeving, ontzettend genoten met de kinderen. Alles kunnen doen wat we graag wilden doen en dan steeds genieten van de avonden in dat prachtige huisje aan zee!! Aanrader om vanuit Equihen helemaal via het strand naar het volgende plaatsje Hardelot te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Mooie ligging en goede accomodatie

Sonia Thienpont
26-3-2018

Zeer rustig, dichtbij strand ( stevige klim, maar haalbaar indien goed ter been). Eenvoudige, maar mooie inrichting.

Gereisd met vrienden in maart 2018

De ligging is idyllisch op een heuvel met zicht op zee en in volle natuur. Toch is het dorp dichtbij maar een auto is wel noodzakelijk om naar de bakker te gaan. Er is een mooie ruime parking vlak voor de gebouwen en beveiligd met een slagboom. De woningen zijn modern en zeer praktisch ingericht in landelijke stijl. Dit is al de vierde keer dat we komen en we vinden de streek nog steeds fantastisch. Op 11 november zijn er haringfeesten zaterdag en zondag in Etaples op amper 30 km van ons verblijf en dat is echt de moeite. Er is een marktje met muziek en er zijn ook de verse viskraampjes waar ze superverse coquilles de St Jacques verkopen. Op de feestmarkt kan je ook heerlijke oesters eten. Op zondagmorgen is er in Boulogne sur mer aan de viskraampjes ook een mooie markt om te bezoeken en daar kan je ook verse oesters degusteren. Als je voor een appartementje kiest heb je goede TV-aansluiting maar we zijn ook een keer in een villa voor 4 personen met frontaal zeezicht geweest. Dat was geweldig omdat je vanuit elk raam recht op de zee en het strand kijkt maar er is geen kabeltv en er staat wel een dvd. Dus als wil tv kijken moet je zelf DVD's meebrengen.

Gereisd met partner in november 2017

Appartement is zeer compleet uitgerust, niets ontbreekt. Goede bedden en alles was schoon en fris. De ligging is prachtig, een auto is wel een must anders zit je erg afgelegen maar voor de rust is dat juist weer heerlijk. Erg tevreden over het verblijf, komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in oktober 2017

Rustig gelegen

Gonda Rooms
7-9-2017

Gezellig huisje in rustige omgeving buiten sezoensperiode. Jammer van de schimmel in de badkamer, de DVD speler die niet was aangesloten en de onverzorgde tuin. Zeker niet aan te raden voor gezinnen met kinderen. De electriciteitsaansluiting liet ook te wensen over. Indien men het licht in de gang doet branden dan gaat het licht in de slaapkamer ook aan (niet echt aangenaam als je slaapt)

Gereisd met vrienden in september 2017

Klantenservice minimaal

Fran Vromeersch
10-7-2017

We huurden twee vakantiewoningen. Daarbij ook een extra parkeerplaats (70 euro). Bij aankomst was er slechts 1 parkeerplaats en voor de overige twee auto's was het telkens zoeken naar een vrij plaats. De meeste parkeerplaatsen zijn er afgesloten met een beugel. Geen afdoende hulp bij telefonisch contact hieromtrent. Later bleven vier mails met deze klacht onbeantwoord. Net als onze vraag naar terugbetaling van de 70 euro. Besluit: eens betaald is de klantenservice onbestaande.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

nooit meer door Zeer Onvriendelijk personeel

Jacqueline
25-1-2017

de werknemers van Holiday Suites zijn zeer onvriendelijk, arrogant,...iemand die je niet wil tegenkomen als je een vakantie boekt. al van vóór onze vakantie waren ze heel onvriendelijk en onbeschoft aan de telefoon. we hebben een eeuwigheid moeten wachten op de terugbetaling van onze borg, talloze mails en telefoontjes. het tapijt in het huisje had een grote vlek (waarschijnlijk van een hond die er zijn behoeften had gedaan), walgelijk! huisje is veel te klein tov de prijs die je ervoor betaald.de tuintjes waren heel onverzorgd.Nooit meer

Gereisd met vrienden in december 2016
Holiday Suites, Manager, 30-1-2017

Beste Jacqueline,

Jammer dat u het zo ervaren hebt. Ik weet dat er door een technische omschakeling van systemen jammer genoeg een vertraging zat op de terugbetaling van uw waarborg, maar dat is geen excuus natuurlijk.

Uw opmerkingen over de vlek en de tuintjes is sowieso meteen doorgegeven naar de verantwoordelijke ter plaatse.

Ik hoop dat u ondanks dit alles toch nog kunnen genieten hebt van uw verblijf bij ons.

Met vriendelijke groeten

• Strand toegangToegang via trap

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Holiday Suites Equihen Plage in Equihen Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Holiday Suites Equihen Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.