Chalet
4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cottages de Valjoly voor je op een rij gezet:

62 reviews over Chalet Les Cottages de Valjoly in het Nederlands

Om te huilen

Alycia van kleef,
15-9-2018

Zijn net aangekomen wat een domper is t hier enorm vies geen wifi geen tv ( alleen tegen betaling. Zwembad moet je ook voor betalen geen dekbed alleen een vieze dunne fleece deken. Oude meubels kapot stikt van de vliegen en zwerfkatten Gaan van ellende morgen maar weer gelijk weg. Aangexien aankomst pas om 17 uur was eerder kon niet van dit park is t nu te laat om gelijk te vertrekken. Ga zeker mijn beklag doen bij touroperator. Maar eerst een ander vakantie bestemming zoeken. Wel jammer als je maar 1 week op vakantie gaat en dan dit aantreft.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit weer!!

Gezin met kinderen,
10-9-2018

Prachtige omgeving, maar nooit meer in de chalets van dit park!!!!!!

Chalet was sterk verouderd en enorm vies! Vlekken all over the place en in de kamer waar de kinderen sliepen zelfs schimmel door lekkage verbloemd door verf. De lucht in die slaapkamer was daardoor enorm benauwd en ongezond. Na 2 nachten zijn we vertrokken!

Receptie personeel niet vriendelijk en hamert met name op het schoon achterlaten van de chalet, omdat je anders een boete krijgt van 112 euro!! En dat voor een chalet die bij aankomst al vies is!😡

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Omgeving mooi, chalets eenvoudig

CM,
8-9-2018

De chalets zijn geschakeld en daardoor erg gehorig. Wij waren met z'n twee maar hadden gekozen voor een 4 persoons-chalet. In de woonkamer was de slaapplaats voor de 3e en 4e persoon in de vorm van een onderschuifbed. Dit bed diende tegelijkertijd als zitplaats voor ons twee, wat niet erg comfortabel was. Gelukkig was het mooi weer en hebben we vooral gebruik gemaakt van de veranda. Helaas niet met uitzicht op het meer, maar wel prima. Het bed in de slaapkamer was erg smal. Dekens niet erg schoon. Meubels gedateerd.

Het park zelf is best de moeite waard. Mooie zwembaden, klimparcours, boogschieten, paardrijden, winkeltjes, eetgelegenheden enz. Omgeving ook erg mooi met goed aangegeven wandelroutes. Ook veel mogelijkheden om te mountainbiken.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit weer

Janus,
31-8-2018

Onwelkome aankomst bij dit park. Niemand zei iets en met kinderen erg lang moeten wachten voordat je je sleutel eindelijk in ontvangst mag nemen bij de receptie. Medewerkers spreken slecht Engels en komen niet al te vriendelijk over. De borg bedroeg bijna net zoveel als dat het verblijf kostte, hetgeen totaal niet in verhouding stond tot de oncomfortabele cottage met gedateerd interieur. Bij vertrek wel een strenge schoonmaakcontrôle waarbij je bij het minste of geringste je borg kwijt kan zijn. Geen idee waarom ik hier nog een keer naar toe zou gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wij waren tevreden

Fam. van Dijk,
4-11-2017

Reviews zijn niet positief, maar onze ervaring was wel positief.

Bij 'problemen' werd snel gehandeld en opgelost.

Meubels zijn gedateerd. Keuken is van alle gemakken voorzien, ondanks kleine ruimte. (chalet 4 personen)

Omgeving is mooi en een schoon park. Veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Magermans,
1-8-2017

Ondanks vier keer met het hoofdkantoor en receptie bellen een huisje gekregen op een locatie die aan geen enkele wens voldoet. Smerig bij aankomst. Manager die beweert dat oude huisjes altijd vies zijn. Het kan wel een dezer dagen alsnog schoongemaakt worden, maar dat doe ik dat liever zelf zodat we kunnen gaan slapen. Glaswerk smerig, voor gebruik alles in de vaatwasser gedaan.

Sprei met urine vlekken.

Laminaat, planken, en leuning trap zitten los en maken een vreselijk kabaal iedere leer dat iemand de trap op of afloopt.

Nogmaals 'opmerkingen' formulier ingeviuld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Echt genoten

Blok,
22-7-2017

Wij zijn hier 10 dagen geweest, een huisje met uitzicht op het meer. We werden zo vriendelijk geholpen toen we wilden ruilen van boszicht naar Meerzicht! Waren we erg blij mee want zo we hebben heerlijk van het zonnetje kunnen genieten tijdens het geweldige uitzicht! Alles is zo dichtbij en we hebben ons nooit verveeld. Onze meisjes van 5 en 3 hebben paardgereden, gezwommen, mini golf, trampolines etc. Maar ook gewoon lekker wandelen in t park, bos, bij t haventje of bij de winkeltjes.

Opa en oma bleven ook nog een nachtje slapen en dat ging prima op de stevige bedbank. Toen zij gingen oppassen hebben wij het klimparcours kunnen doen, dat is gaaf zeg! We raden het iedereen aan! Keukentje is erg klein en wat minimale pannen maar we hebben ons prima gered. Geen minpunten verder!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

weinig klantvriendelijke benadering

Jan de Jong,
1-5-2017

Je moet goed ter been zijn, dat zou op de site nog wel meer benadrukt mogen worden,het is een zeer geaccidenteerd terrein.Voor alle faciliteiten moet flink

worden geklauterd! Ronduit belachelijk is de dwang om van hun schoon-

maakdiensten gebruik te maken.In de infomap staat een waslijst van sanctie's,

bv € 70,00 als er bij vertrek stof op de vloer wordt aangetroffen. Toen we bij aankomst onder de bedden keken lag het er vol stofvlokken ik denk nog van van vorig seizoen. Bij de eindinspectie had de mevrouw nog commentaar;

de kookplaat was niet erg schoon. Nouja daarvoor hadden we nu juist hun dienst ingehuurd voor het bedragje van slechts € 112,00 Het park zelf is mooi

en goed onderhouden en aantrekkelijk voor kinderen.

Mijn kritiek betreft uitsluitend de leiding van de Cottages.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Ruime comfortabele chalets met prachtig uitzicht, goeie service, manege, groot zwembad, wellness, supermarkt en winkels, bistro's, workshops, veel watersport, wandelen/hardlopen, fietsen/wielrennen. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. En slechts op 3 a 3,5 uur rijden van NL. Veel Fransen die daar vakantie vieren, maar het personeel spreekt ook Engels.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

fantastische ligging aan het water

Irma van Aartsen
10-11-2016

Cottages liggen voor eenderde deel aan het meer, tweederde in de bossen.Veel trappen. Cottages zijn van 2008, jammer dat men verouderde meubels heeft gebruikt voor de inrichting. In het naseizoen is er in het centrum niet veel Open. In het hoogseizoen is het er volgens mij gezellig druk. Veel te doen, survivalparcours, paardrijden, waterfietsen enz

Gereisd met partner in oktober 2016

Chalet info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Cottages de Valjoly in Eppe-Sauvage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Cottages de Valjoly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.