Chalet Les Cottages de Valjoly

Chalet Les Cottages de Valjolystersterster

4.5Matig

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Eppe-Sauvage

4.5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cottages de Valjoly voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Sauna
Meer chalet info
Tonen op kaart

75 reviews over Chalet Les Cottages de Valjoly

• 2019
    4Larissa18-08-2019

NOOIT MEER, TOTALE AFRADER!!!!!

We zijn van ellende dinsdag vertrokken i.p.v. zaterdag. Het huisje was vies er zat een wespennest in de muur, en ben zelf van onder naar boven te grazen genomen door BEDWANTSEN !!! De aangeboden activiteiten zijn te duur qua prijs/ tijd verhouding en slecht onderhouden. Het personeel weigerd Engels te praten, en staan je in je gezicht uit te lachen als je iets niet begrijpt. Zwembad hartstikke vies , je ziet de huidschilfers drijven en dat terwijl door de hoeveelheid chloor in het water we 2 dagen last van onze ogen hebben gehad. Mooie omgeving dat wel, maar totaal niets te doen. 3 vaste wandelroutes voor de rest allemaal privé terein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Arthur25-06-2019

Nee, belachelijk.

De prijzen vd cottages zijn voor de grote vakanties redelijk. Verwacht niet te veel comfort;het meubilair is oud en verweerd. Maar ok,als je niet te veel waarde hier aan hecht. Maar dan! Je wilt natuurlijk zwemmen. Ok, je betaald dan weer € 1,50 om dat te mogen... Vervolgens ga je naar binnen, kleed je om en...wordt geweigerd omdat je....een zwembroek draagt die niet voldoet aan de eisen! Dat mag namelijk alleen een model 1956 zijn en niet,zoals in mijn geval een boxer-model met binnenbroek waarmee ik nog NERGENS in Europa ben geweigerd. Ik werd vervolgens voor de keus gesteld,of een zwembroek kopen in de automaat in de hal a € 15,- ! Of maar weer te gaan. Ik deed het laatste. De reden van deze belachelijke vertoning werd mij niet gegeven.. De enige die ik kon bedenken was dat ik (en anderen uiteraard) een terroristische aanslag zou kunnen plegen en mijn zwemshort volgestopt had met tja, zeg het maar.Mijn vrouw vond dat wel komisch.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Japy30-04-2019

Geweldig mooie locatie!

Wij hadden een leuke en ruime driekamerwoning met uitzicht op een fantastisch mooi meer! Aankomst prettig, vriendelijk, behulpzaam en er werd zelfs getracht nederlands te spreken door de receptionist. Ik herken de kritiek hieronder niet en ben erg positief. Veel activiteiten zoals boomklimparcoursen, varen/zeilen, boogschieten, eco-scootertochtje, aquarium, zwembad.... noem maar op, voor ieder wat wils. Voor sommige activiteiten dien je te betalen met units via een pasje dat je moet aanschaffen. Werkt prima maar is dus een extra handeling waar je rekening mee moet houden. Geniet gewoon van de prachtige locatie aan het meer!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    2Alycia van kleef15-09-2018

Om te huilen

Zijn net aangekomen wat een domper is t hier enorm vies geen wifi geen tv ( alleen tegen betaling. Zwembad moet je ook voor betalen geen dekbed alleen een vieze dunne fleece deken. Oude meubels kapot stikt van de vliegen en zwerfkatten Gaan van ellende morgen maar weer gelijk weg. Aangexien aankomst pas om 17 uur was eerder kon niet van dit park is t nu te laat om gelijk te vertrekken. Ga zeker mijn beklag doen bij touroperator. Maar eerst een ander vakantie bestemming zoeken. Wel jammer als je maar 1 week op vakantie gaat en dan dit aantreft.

Gereisd met partner in september 2018

• 2Gezin met kinderen10-09-2018

Nooit weer!!

Prachtige omgeving, maar nooit meer in de chalets van dit park!!!!!! Chalet was sterk verouderd en enorm vies! Vlekken all over the place en in de kamer waar de kinderen sliepen zelfs schimmel door lekkage verbloemd door verf. De lucht in die slaapkamer was daardoor enorm benauwd en ongezond. Na 2 nachten zijn we vertrokken! Receptie personeel niet vriendelijk en hamert met name op het schoon achterlaten van de chalet, omdat je anders een boete krijgt van 112 euro!! En dat voor een chalet die bij aankomst al vies is!😡

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 6CM08-09-2018

Omgeving mooi, chalets eenvoudig

De chalets zijn geschakeld en daardoor erg gehorig. Wij waren met z'n twee maar hadden gekozen voor een 4 persoons-chalet. In de woonkamer was de slaapplaats voor de 3e en 4e persoon in de vorm van een onderschuifbed. Dit bed diende tegelijkertijd als zitplaats voor ons twee, wat niet erg comfortabel was. Gelukkig was het mooi weer en hebben we vooral gebruik gemaakt van de veranda. Helaas niet met uitzicht op het meer, maar wel prima. Het bed in de slaapkamer was erg smal. Dekens niet erg schoon. Meubels gedateerd. Het park zelf is best de moeite waard. Mooie zwembaden, klimparcours, boogschieten, paardrijden, winkeltjes, eetgelegenheden enz. Omgeving ook erg mooi met goed aangegeven wandelroutes. Ook veel mogelijkheden om te mountainbiken.

Gereisd met partner in september 2018

• 4Janus31-08-2018

Nooit weer

Onwelkome aankomst bij dit park. Niemand zei iets en met kinderen erg lang moeten wachten voordat je je sleutel eindelijk in ontvangst mag nemen bij de receptie. Medewerkers spreken slecht Engels en komen niet al te vriendelijk over. De borg bedroeg bijna net zoveel als dat het verblijf kostte, hetgeen totaal niet in verhouding stond tot de oncomfortabele cottage met gedateerd interieur. Bij vertrek wel een strenge schoonmaakcontrôle waarbij je bij het minste of geringste je borg kwijt kan zijn. Geen idee waarom ik hier nog een keer naar toe zou gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Fam. van Dijk04-11-2017

Wij waren tevreden

Reviews zijn niet positief, maar onze ervaring was wel positief. Bij 'problemen' werd snel gehandeld en opgelost. Meubels zijn gedateerd. Keuken is van alle gemakken voorzien, ondanks kleine ruimte. (chalet 4 personen) Omgeving is mooi en een schoon park. Veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2Magermans01-08-2017

Nooit meer

Ondanks vier keer met het hoofdkantoor en receptie bellen een huisje gekregen op een locatie die aan geen enkele wens voldoet. Smerig bij aankomst. Manager die beweert dat oude huisjes altijd vies zijn. Het kan wel een dezer dagen alsnog schoongemaakt worden, maar dat doe ik dat liever zelf zodat we kunnen gaan slapen. Glaswerk smerig, voor gebruik alles in de vaatwasser gedaan. Sprei met urine vlekken. Laminaat, planken, en leuning trap zitten los en maken een vreselijk kabaal iedere leer dat iemand de trap op of afloopt. Nogmaals 'opmerkingen' formulier ingeviuld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Blok22-07-2017

Echt genoten

Wij zijn hier 10 dagen geweest, een huisje met uitzicht op het meer. We werden zo vriendelijk geholpen toen we wilden ruilen van boszicht naar Meerzicht! Waren we erg blij mee want zo we hebben heerlijk van het zonnetje kunnen genieten tijdens het geweldige uitzicht! Alles is zo dichtbij en we hebben ons nooit verveeld. Onze meisjes van 5 en 3 hebben paardgereden, gezwommen, mini golf, trampolines etc. Maar ook gewoon lekker wandelen in t park, bos, bij t haventje of bij de winkeltjes. Opa en oma bleven ook nog een nachtje slapen en dat ging prima op de stevige bedbank. Toen zij gingen oppassen hebben wij het klimparcours kunnen doen, dat is gaaf zeg! We raden het iedereen aan! Keukentje is erg klein en wat minimale pannen maar we hebben ons prima gered. Geen minpunten verder!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

9 tips over Chalet Les Cottages de Valjoly

• S. de Rooij, 10-02-2014

Het is een openbare plek voor de omgeving. Ga er ZEKER niet heen op 14 juli, dan is het een drama qua drukte!

• jiskabrand, 05-01-2014

De dierentuin in Maubeuge, Chimay in België en een bezoek aan Laon.

• Thea, 22-09-2013

De dierentuin in Maubeuge

0 vragen over Chalet Les Cottages de Valjoly

Chalet Les Cottages de Valjoly info

• Aantal sterrenstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad