Eppe-Sauvage

Reviews over Eppe-Sauvage

Wij waren tevreden

Fam. van Dijk,
    4-11-2017

Reviews zijn niet positief, maar onze ervaring was wel positief.

Bij 'problemen' werd snel gehandeld en opgelost.

Meubels zijn gedateerd. Keuken is van alle gemakken voorzien, ondanks kleine ruimte. (chalet 4 personen)

Omgeving is mooi en een schoon park. Veel te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Echt genoten

Blok,
    22-7-2017

Wij zijn hier 10 dagen geweest, een huisje met uitzicht op het meer. We werden zo vriendelijk geholpen toen we wilden ruilen van boszicht naar Meerzicht! Waren we erg blij mee want zo we hebben heerlijk van het zonnetje kunnen genieten tijdens het geweldige uitzicht! Alles is zo dichtbij en we hebben ons nooit verveeld. Onze meisjes van 5 en 3 hebben paardgereden, gezwommen, mini golf, trampolines etc. Maar ook gewoon lekker wandelen in t park, bos, bij t haventje of bij de winkeltjes.

Opa en oma bleven ook nog een nachtje slapen en dat ging prima op de stevige bedbank. Toen zij gingen oppassen hebben wij het klimparcours kunnen doen, dat is gaaf zeg! We raden het iedereen aan! Keukentje is erg klein en wat minimale pannen maar we hebben ons prima gered. Geen minpunten verder!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

weinig klantvriendelijke benadering

Jan de Jong,
    1-5-2017

Je moet goed ter been zijn, dat zou op de site nog wel meer benadrukt mogen worden,het is een zeer geaccidenteerd terrein.Voor alle faciliteiten moet flink

worden geklauterd! Ronduit belachelijk is de dwang om van hun schoon-

maakdiensten gebruik te maken.In de infomap staat een waslijst van sanctie's,

bv € 70,00 als er bij vertrek stof op de vloer wordt aangetroffen. Toen we bij aankomst onder de bedden keken lag het er vol stofvlokken ik denk nog van van vorig seizoen. Bij de eindinspectie had de mevrouw nog commentaar;

de kookplaat was niet erg schoon. Nouja daarvoor hadden we nu juist hun dienst ingehuurd voor het bedragje van slechts € 112,00 Het park zelf is mooi

en goed onderhouden en aantrekkelijk voor kinderen.

Mijn kritiek betreft uitsluitend de leiding van de Cottages.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

heerlijk ontspannen, ruimte, sportief, compleet.

Sandra,
    24-2-2017

Ruime comfortabele chalets met prachtig uitzicht, goeie service, manege, groot zwembad, wellness, supermarkt en winkels, bistro's, workshops, veel watersport, wandelen/hardlopen, fietsen/wielrennen. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. En slechts op 3 a 3,5 uur rijden van NL. Veel Fransen die daar vakantie vieren, maar het personeel spreekt ook Engels.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

fantastische ligging aan het water

Irma van Aartsen,
    10-11-2016

Cottages liggen voor eenderde deel aan het meer, tweederde in de bossen.Veel trappen. Cottages zijn van 2008, jammer dat men verouderde meubels heeft gebruikt voor de inrichting. In het naseizoen is er in het centrum niet veel Open. In het hoogseizoen is het er volgens mij gezellig druk. Veel te doen, survivalparcours, paardrijden, waterfietsen enz

Gereisd met partner in oktober 2016
Eppe-Sauvage scoort een 6,1 uit 10, op basis van 9 reviews