Camping Château du Gandspette

98 reviews over Camping Château du Gandspette

• 2019
    10Tamara28-08-2019

Super!

Wat een fijne camping! Mooie plekken, prachtige zwembaden en genoeg te doen; grote tennisbaan, fitness, enz.. Het eten in het restaurantje was ook super, heerlijk! Aardig personeel. Camping is zeer mooi verzorgd, sanitair uitmuntend! Zo hebben we het weinig gezien, zo schoon! We willen hier zeker vaker komen!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6H. Heijerman18-08-2019

Dit was de laatste keer hier.

Vanwege de goede recencies en mogelijkheden voor kinderen deze camping gekozen. Hou je van een rustige camping ben je aan het goede adres. Maar met kinderen is deze camping matig. Er wordt niets georganiseerd voor kinderen of volwassenen. Dat dit op de website vermeld staat werd ontkent. De speelzaal met speelmogelijkheden was er niet. Geen wandelmogelijkheden direct in de buurt. Hier ook geen info over. Saaie camping derhalve.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Albert21-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Hele mooie en nette camping. Sanitair top! Vriendelijk onthaal. Ruime plaatsen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    7Ad02-09-2018

Mooi gelegen maar wij misten het campinggevoel

Mooi parkaxhtig aangelegde camping. Sanitair schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Sylvia van Capel22-08-2018

mooie maar prijzige camping

Mooie camping met ruime plaatsen mooie locatie vlak bij het blockhaus, zeker de moeite waard Saint Omer ook een hele mooie plaats met indrukwekkende kathedraal Het eten op de camping vie tegen: bestelde pizza was gewoon n diepvriespizza, even in de magnetron en nog even in de oven.... prijs voor een overnachting vond ik ook aan de hoge kant

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9A. de Wit10-08-2018

Uitstekend om rondje Picardie te doen .

Het is een mooie ruime camping. Twee gedeeltes, de een met stacaravans, de ander echt alleen toer gedeelte voor mensen die wat langer staan. Maar beide gedeeltes prima. Twee fijne zwembaden. Het sanitair, geweldig! Hier kunnen vele campings een voorbeeld aan nemen. Het ruikt er altijd fris! Het wordt regelmatig schoongemaakt. En fijne douches! Een camping waar wij zeker naar terug zullen keren als we richting normandie en bretagne gaan. Met 3 uur zijn wij er al. En een ontzettend aardige ontvangst!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Jonathan05-08-2018

Hele mooie camping

Positief: - Goed onderhouden - Schoon sanitair - Goede voorzieningen (babybad, wasmachines, brood op camping) - leuk voor kleine kinderen (speeltuin, groot springkussen, zwembad) - Genoeg leuke uitstappen in de omgeving, 30 minuten van de kust met veel stranden - grote supermarkt op paar minuten afstand

Negatief: - Veel variatie in plekken. Wij hadden hele mooie en ruime plek, veel plekken waren ook dicht naast elkaar - Veel honden op de camping, weliswaar aangelijnd, maar toch veel geblaf - Geen peuterbad bij zwembad (wel een ondiep gedeelte in het grote bad, maar dat loopt zo over naar diepe bad. - Veel mensen op doorreis, als je langer verblijft sta je normaal gezien op plek waar je daar geen last van

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Fam. van Andel30-07-2018

Mooie camping met goed sanitair, wel erg druk

Mooie camping met ruime plaatsen. Wij stonden op een drukke hoek met veel rumoerige kinderen. Het zwembad is goed verwarmd. De omgeving heeft weinig bezienswaardigheden. Het Blockhaus museum is wel de moeite waard. St. Omer is een lelijke stad met veel graffiti en hondenpoep en kun je beter overslaan. We wilden in de omgeving wandelen, maar we hebben daar niet echt veel kunnen vinden. We zijn na 2 nachten doorgetrokken.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Jansen28-07-2018

Fantastisch!!

Keurig onderhouden camping. Heerlijk terreinen met veel groen en bomen. Een fijne moderne 6 persoons caravan die groot genoeg en tiptop schoon was! Zwembad lekker van temperatuur in juli en zeer schoon. Vriendelijk personeel. Bij de receptie spreken ze engels. Prima restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding. Op het terras buiten kun je evt je afhaal maaltijd nuttigen of een drankje. Er is geen bediening daar maar wel een heerlijk avondzonnetje. Pubers vermaken zich prima maar klagen wel over de dure wifi en het niet altijd vlekkeloze bereik. Uiteindelijk maar allemaal zelf een extra bundel mb's gekocht dat was het goedkoopst. Genoten van de camping vooral het zwembad ivm de hitte😃 Een mooie rit gemaakt door de omgeving, oa het blockhouse bezocht en winkelen in cité europe bij Calaise. Een fijne ontspannen tijd gehad al voor de derde keer met tussenpozen maar we komen zeker terug!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Els de Jong06-06-2018

Kamperen in het groen

Een mooie, goed onderhouden camping met ruime plekken middenin het groen. Weinig mobil homes, dus een échte camping. Aardige ontvangst in perfect Engels. Zwembad is goed verwarmd. Klein speeltuintje, eenvoudig restaurantje en afhaal pizzeria. Je kunt je hond heel makkelijk uitlaten in het bospaadje om de camping. Heerlijke warme douches. Mensen blijven hier vaak maar een paar dagen omdat iedereen op doorreis is. In de omgeving is, op een indrukwekkend bunkermuseum na, weinig te doen. Gek eigenlijk, want het is er best heel mooi!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Camping Château du Gandspette info