8,1

Restaurant
Speeltuin
Sauna

105 reviews over Camping Château du Gandspette in het Nederlands

Mooi gelegen maar wij misten het campinggevoel

Ad,
2-9-2018

Mooi parkaxhtig aangelegde camping. Sanitair schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018

mooie maar prijzige camping

Sylvia van Capel,
22-8-2018

Mooie camping met ruime plaatsen

mooie locatie

vlak bij het blockhaus, zeker de moeite waard

Saint Omer ook een hele mooie plaats met indrukwekkende kathedraal

Het eten op de camping vie tegen: bestelde pizza was gewoon n diepvriespizza, even in de magnetron en nog even in de oven....

prijs voor een overnachting vond ik ook aan de hoge kant

Gereisd met partner in augustus 2018

Uitstekend om rondje Picardie te doen .

A. de Wit,
10-8-2018

Het is een mooie ruime camping. Twee gedeeltes, de een met stacaravans, de ander echt alleen toer gedeelte voor mensen die wat langer staan.

Maar beide gedeeltes prima. Twee fijne zwembaden.

Het sanitair, geweldig! Hier kunnen vele campings een voorbeeld aan nemen. Het ruikt er altijd fris! Het wordt regelmatig schoongemaakt.

En fijne douches!

Een camping waar wij zeker naar terug zullen keren als we richting normandie en bretagne gaan. Met 3 uur zijn wij er al.

En een ontzettend aardige ontvangst!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Hele mooie camping

Jonathan,
5-8-2018

Positief:

- Goed onderhouden

- Schoon sanitair

- Goede voorzieningen (babybad, wasmachines, brood op camping)

- leuk voor kleine kinderen (speeltuin, groot springkussen, zwembad)

- Genoeg leuke uitstappen in de omgeving, 30 minuten van de kust met veel stranden

- grote supermarkt op paar minuten afstand

Negatief:

- Veel variatie in plekken. Wij hadden hele mooie en ruime plek, veel plekken waren ook dicht naast elkaar

- Veel honden op de camping, weliswaar aangelijnd, maar toch veel geblaf

- Geen peuterbad bij zwembad (wel een ondiep gedeelte in het grote bad, maar dat loopt zo over naar diepe bad.

- Veel mensen op doorreis, als je langer verblijft sta je normaal gezien op plek waar je daar geen last van

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping met goed sanitair, wel erg druk

Fam. van Andel,
30-7-2018

Mooie camping met ruime plaatsen. Wij stonden op een drukke hoek met veel rumoerige kinderen. Het zwembad is goed verwarmd. De omgeving heeft weinig bezienswaardigheden. Het Blockhaus museum is wel de moeite waard. St. Omer is een lelijke stad met veel graffiti en hondenpoep en kun je beter overslaan. We wilden in de omgeving wandelen, maar we hebben daar niet echt veel kunnen vinden. We zijn na 2 nachten doorgetrokken.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch!!

Jansen,
28-7-2018

Keurig onderhouden camping. Heerlijk terreinen met veel groen en bomen. Een fijne moderne 6 persoons caravan die groot genoeg en tiptop schoon was! Zwembad lekker van temperatuur in juli en zeer schoon. Vriendelijk personeel. Bij de receptie spreken ze engels. Prima restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding. Op het terras buiten kun je evt je afhaal maaltijd nuttigen of een drankje. Er is geen bediening daar maar wel een heerlijk avondzonnetje.

Pubers vermaken zich prima maar klagen wel over de dure wifi en het niet altijd vlekkeloze bereik. Uiteindelijk maar allemaal zelf een extra bundel mb's gekocht dat was het goedkoopst.

Genoten van de camping vooral het zwembad ivm de hitte😃 Een mooie rit gemaakt door de omgeving, oa het blockhouse bezocht en winkelen in cité europe bij Calaise. Een fijne ontspannen tijd gehad al voor de derde keer met tussenpozen maar we komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Kamperen in het groen

Els de Jong,
6-6-2018

Een mooie, goed onderhouden camping met ruime plekken middenin het groen. Weinig mobil homes, dus een échte camping. Aardige ontvangst in perfect Engels. Zwembad is goed verwarmd. Klein speeltuintje, eenvoudig restaurantje en afhaal pizzeria. Je kunt je hond heel makkelijk uitlaten in het bospaadje om de camping. Heerlijke warme douches. Mensen blijven hier vaak maar een paar dagen omdat iedereen op doorreis is. In de omgeving is, op een indrukwekkend bunkermuseum na, weinig te doen. Gek eigenlijk, want het is er best heel mooi!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Mooie ruime camping, met schoon sanitair

J.Joling,
10-3-2018

Mooie ruime camping, met ruime plaatsen en een goed onderhouden en schoon sanitair. Ook was de receptie altijd vriendelijk en met de eigenaar kon je goed in het engels praten. De camping wel een doorgang camping voor engelsen maar daar hebben we niet echt last van gehad was eerder wel leuk. Qua eet gelegenheid geen sterren restaurant en voor een lekkere verse pizza kun je beter in het dorp terecht maar al met al prima.

Al veel franse campings gezien maar deze was de beste.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische camping!

Beverwijk,
19-8-2017

We komen hier al jaren op de terugweg van Bretagne richting huis. Camping ooit ontdekt met kleine kinderen. Toen stonden we hier een week. Dat is zo goed bevallen dat we het nog altijd aandoen op de terugweg naar huis. Camping is ook een mix van mensen die er langer staan (gezellig veldje achter het zwembad) en doortrekkers vanuit Engeland.

Sanitair is schoon, zwembad mooi, tennis en sportveld, en s'avonds een eenvoudig maaltijd zodat je niet hoeft te koken. Er zit een supermarkt op 2 km afstand, ideaal om goedkoop te tanken op weg naar huis.

Voor langer verblijf is een dagje strand bij Wissant een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Groene camping, aansluitend bos (makkelijk als je een hond hebt). Wordt veel door UK gebruikt bij aan-en uitreis. Zwembad, resto, elke dag vers brood(bakker op de cc).

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château du Gandspette in Eperlecques, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château du Gandspette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.