Reviews over Englos

Goed hotel, net gerenoveerd

Kirsten,
    22-5-2016

Een groot hotel met veel kamers. De Wifi werkt perfect. De kamers zijn groot en netjes. Weinig omgevingsgeluiden. Het ontbijt was goed verzorgd. Leuke bar, goed restaurant, vriendelijk personeel (spreekt Engels). Voor toeristen is dit niet echt een leuke omgeving, maar voor een zakelijk verblijf in de buurt van Douvrin/Lille is dit een erg goed hotel.

Weekendje Lille met bezoek aan de brokantemarkt

Andy Laurens,
    16-2-2015

Hotel Holiday Inn had mooie en nette kamers en de ligging was rustig maar iets te ver van het centrum van Lille (er was wel openbaar vervoer voor het hotel)Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dit hotel geboekt omdat hotels in centrum van lille de ( €

Patricia,
    2-9-2007

Dit hotel geboekt omdat hotels in centrum van lille tijdens de braderie ( 01-09-07) vol zaten. Het hotel ligt buiten lille in Englos maar heeft goede verbinding naar het centrum. Met de auto een paar minuten rijden naar metro station St Philipert waar je gratis kan parkeren of op de parkeerplaats van het centre commercial. Dagkaart voot metro kost € 3,50 p.p. en rijdt tijdens de braderie de 24/24. Hotel heeft een goede prijs. Wij hadden een nieuwe kamer, maar ik zag ook wat oudere kamers. Ontbijt was goed.