Hotel Picardy

5 reviews over Hotel Picardy in het Nederlands

Nooit meer.

Marjolein den Besten
20-7-2016

Wij moesten hier noodgedwongen overnachten omdat er geen treinen vanuit Parijs meer vertrokken vanwege een stroomstoring. Het was die dag 35 graden geweest en het enige wat we op dat moment wilden was een lekkere koude douche. Helaas werkte alleen de knop waarmee het warme water werd gereguleerd waardoor het water loeiheet werd. Dit was hetzelfde met de kraan in de wasbak. Aan hotelmedewerker gevraagd hiernaar te kijken. Ongeveer 3 keer weer naar beneden geweest om hem eraan te herinneren en ons werd elke keer beloof dat hij binnen paar minuten zou komen. Toen wij voor de 4e keer naar beneden gingen om te vragen of hij nog kwam stond hij gewoon buiten te roken. Ik vind dit echt niet kunnen. Wij wachtten al meer dan een halfuur op hem en wilden graag douchen. Toen hij eindelijk boven kwam zei hij dat het koude water geblokkeerd was zodat we niet konden douchen. Ook uit de gewone kraan kwam geen koud water dus we hebben het moeten doen met ons laatste restje drinkwater. Er werd ons niet eens water aangeboden. Geen deel van geld teruggekregen. Zéér ontevreden.

Prima hotel

Inge Boerdijk
9-11-2009

Hotel, op 2 minuten van Gare du Nord, ideaal als je met de trein aan komt! Van daar uit goede metroverbinding naar alle plekken in Parijs.

Onze kamer was niet heel groot, maar wel netjes en schoon. En ach, genoeg te zien in de stad, dus wij zijn niet veel op onze kamer geweest!

Ontbijt hadden we niet veel van verwacht, maar wij hebben het prima gered, stokbroodje, croissantje, koffie / thee. Niet veel, maar een goede bodem voor het begin van de dag.

Enig minpuntje: We konden pas vanaf 17u in onze kamer. We waren er om 14u, werd ons gezegd dat we om 15u terug konden komen, werden we vervolgens weer voor 2 uur weg gestuurd. Toen hebben we eerst maar de stad bekeken, lekker gegeten en om 22u onze kamer opgezocht.

Prima hotel om te overnachten.

CCM Aarnink
19-5-2009

Prima hotel. Voor Franse begrippen redelijk schoon. Badkamer was vernieuwd.

slechte service

Gerard Kellner
19-5-2009

Betr. Hotel Picardy in Parijs. Ontbijt met koude en oude koffie die werd opgewarmd in de magnetron. Klef stokbrood en oude croissant. Kamer was schoon. Onverschillige reractie op klacht. Kapotte TV op kamer die niet werd verwisseld.

2008

Super centraal!

joost
10-12-2008

Hotel Picardy ligt recht tegenover Gare du Nord (Thalys) en metrostation zorgt ervoor dat je de hele stad snel en eenvoudig kunt bereizen.

Hotel is correct voor bed en ontbijt, de rest van de tijd besteedden we toch aan sightseeing, terrasjes, shoppen en lekker eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Picardy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Picardy in Dunkerque, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Picardy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.