Géén boekingskosten

• 5.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Municipal La Licorne

• 5Themi24-09-2020

Dicht bij strand en goed voor stad bezoek

Ruime camper plaatsen. Elektriciteit aansluiting is soms wat verder weg vd plaats? Sanitair op z'n 'frans'. Deze keer (dankzij Corona) wel beter maar nog steeds minimaal. Kleine Camp winkel met verse broodjes, en cafetaria met minimale keuze. En ook mini barretje. Geen zwembad Camping dicht bij strand. Goed voor 1 a 2 dagen. Fijn dat we fietsen bij hadden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Yvan R.24-07-2016

Camping sympa et agréable

Camping très convivial et super accueil. Accès direct plage, plage immense où les animaux sont les bienvenus. Sanitaires corrects , restaurant et bar sympa . Toujours été super bien accueilli par les gérants et leurs filles. Carrefour et Leclercq à proximité. Nombreuses promenades vélos et piétonnières. A consommer sans modération...... Prévoir long câble d'alimentation car borne pas toujours proche et quelques points d'eau en supplément ne serait pas du luxe.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4vfac23-07-2014

Plus jamais !

Très déçus en général, emplacement et propreté des sanitaires rien à redire. Animations : 2/10 venus ici car elles avaient l'air bien, karaoké le lundi >> désolés nous n'en feront pas... peut être en aout... 1 soirée par semaine repas >> 12,50€/ personne le calcul est vite fait pour famille nombreuse :( toutes les activités intéressantes sont payantes. 3/4 lotos par semaine >> bcp trop Pas de soirée dansante, quizz, rien de prévu en soirée pour famille avec enfants et rien pour les ados. Accès plage nikel, emplacement nikel, camping surveillé jour et nuit. Manque de poubelle dans les allées, manque de machines à laver(2) et sèche-linge(1). WIFI 33€ / 2 semaines il n'est pas possible de connecter 2 appareils en même temps. Aire de jeux enfants correcte. Camping idéal pour les gens de passage, et les personnes de plus de 50/60 ans pour le calme et les lotos lol Cher pour ce que c'est.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6N. van der Vliet10-06-2013

Matige camping

Vorige zomer 3 nachten met de tent geweest. Sanitair was smerig. Plek was weggestopt en zodoende moeilijk te bereiken (zelfs zonder caravan). Ligging was wel perfect aan het strand. Verder eens maar nooit meer voor de prijs die je betaald.

• 5Staat v/h sanitair
  • 9stephane 295622-10-2012

bien situé et convivial

le camping est trés bien placé en bord de mer,trés propre les sanitaires étant constamment nettoyés. service de gardiennage garantie .tarifs pour les rendonneurs ....... on peut toujours triouvés mieux mais....

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jake Watson22-03-2011

Feel very fortunate to have found this site.

An excellent site, very fair prices,great location, Sanitary was very good, Friendly staff, Highly recommended.

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5jonathan geldof09-01-2009

te duur voor te weinig

Wij kwamen daar aan met een tent en twee fietsen, het was al slecht weer en toch moesten we 15 euro per persoon betalen, toen we de camping bekeken hadden vonden we dat uiteindelijk toch te duur en hebben ons geld teruggevraagd. Toen bleek de eigenaar ineens geen nederlands meer te kunnen spreken. Daarop heb ik in mijn beste frans duidelijk gemaakt dat we ons geld terug wilden en wel direct, bleek dat ie zich bedreigd voelde door 2 minipunkers. We zijn daarna in een nacht terug naar nederland gefietst en 'smorgens een hele kip per persoon gegeten in gent. Alles bij elkaar was het leuk maar de camping viel zeer tegen.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair