Camping Des Dunes

Camping Des Dunes

Matig

5 reviews over Camping Des Dunes in het Nederlands

Komen zeker terug vanwege de super ligging!

Buscamper
4-8-2018

Geweldig om met de camper pal aan zee te staan! Sanitair is niet best, hoewel de douches werken en dat is toch het belangrijkste. Maar de ligging is fantastisch!!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Niet goed

Fam. Kennis
30-5-2018

Bij aankomst op de camping stond de poort open, maar geen bezetting van de receptie. Wel een mobiel nummer gebeld en ingesproken dat wij op de camping waren met fietsen en een tent. Niemand gezien, wel 4 andere fietsers, die hebben ook een plaats gezocht. Douches met een munt, maar die konden we nergens verkrijgen. Sanitair was niet netjes, zo ook de wasbakken. Het enige pluspunt was dat ik mijn powerbank heb kunnen opladen. 's Morgens ingepakt en wederom niemand op de receptie, de grote poort was wel dicht. We konden door de kleine poort met de fiets en zijn dus zo maar vertrokken, iets wat niet goed voelt! Zo moet je dus geen camping runnen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Nooit meer

J. Grondman
12-9-2016

Jammer, de camping en het sanitair is oud, vuil en niet onderhouden (douche € 1,60). Vooral de afwasbakken zijn inderdaad (nog steeds) zeer, zeer smerig. De receptie is niet vriendelijk en helpvol. De beheerder en zijn hulp(jes) rijden veel te hard over de camping, evenals de gasten en negeren een verboden-in-te-rijden bord; heel gevaarlijk voor kinderen. Bovendien veroorzaakt het veel stof in de lucht, uitermate vervelend omdat de campingplaatsen aan de lanen liggen. Ook na opmerkingen hierover wordt hier niets tegen gedaan.

Schitterende locatie, maar...

Bernard
17-5-2013

Camping Des Dunes is prachtig gelegen, direct aan zee. Maar het sanitair en de voorzieningen om bv. af te wassen zijn een regelrechte ramp. Daar is de afgelopen 10 jaar geen geld meer aan uitgegeven. Het strand is kilometers breed. Dat maakt veel goed. Alleen bij vloed blijft er maar een fractie van over.

Gereisd Anders in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

BB
28-6-2010

Ligging aan de rand van de monding van de Canche. Levensgevaarlijk om te zwemmen wegens stromingen en groot verschil tussen eb en vloed. Allesbehalve proper water in de zee (zware geuren van uitwerpselen - riolering + meeuwen!?) om van het sanitair en de andere voorzieningen op de camping dan nog te zwijgen! Voeg hier nog een erg onvriendelijke campinguitbater aan toe samen met de typische luidruchtige franse jeugd en je hebt de ideale ingrediënten om nooit meer terug te keren... Bah!

Gereisd Met partner in juni 2010

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Des Dunes in Camiers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Des Dunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.