Hotel Pacific

Kleine hotelsWeer vandaag9°5°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Pacific voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Pacific in het Nederlands

Voor ons nooit meer een 'Studio voor 2 personen bij Hotel Pacific"

We zijn nog nooit eerder zo geschrokken en we zijn ook nog nooit ergens zo slecht behandeld. Wat we daar aantroffen kwam totaal niet overeen met het plaatje zoals op internet geboekt.

We werden na direct te moeten betalen, naar een zijgebouw(?) van het hotel geleid wat er meer als een kraakpand uitzag dan als een hotel...

bij binnenkomst : Geen complete kitchenette maar een smoezelig 1-pitter kookplaatje op een soort tafeltje in een smal nisje, een magnetron op de smoezelige vloer, de beloofde zithoek ontbrak in zijn geheel, het bed stond pal naast een raam wat standaard niet meer open kon, op de kast lag 1 verfrommelde deken met hondenhaar (verder geen dekens), de badkamer was zeer maar dan ook zeer gedateerd, overal behang wat losliet, deurtjes die je bij het open doen meteen in de hand had, de smoezelige kledingkast had geen achterkant meer.

Dit was voor ons een eenmalige slechte ervaring met dit hotel helaas!!

Schimmel...stapelbed met ijzeren balk in je middenrug etc, ontbijt was vreselijk-ga voor 2 euro meer in de stad ontbijten, 100 m verder op

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pacific in Calais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pacific zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.