8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Calais Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Calais Centre in het Nederlands

voor herhaling vatbaar!

mia bruggeman
25-8-2010

hartelijk onthaal!Vriendelijk personeel.mooie en nette kamers.uitstekende ligging voor een weekendje!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Calais Centre in Calais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Calais Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.