Hotel Mercure Calais Centre

Hotel Mercure Calais Centre
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Calais Centre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Calais Centre in het Nederlands

goed prijs/kwaliteit

Annemie Marijnissen
14-11-2010

Kamers in orde. Klein maar verzorgd. Goede service. Koffie/Thee aanwezig. Geboekt via TO : 140€ voor 3 nachten!!! We hadden eerst een kamer a/d voorzijde v/h hotel. Veel hinder gehad tijdens vrijdagnacht van de aanpalende dancing. Na melding a/d receptie kregen we direct een andere kamer a/d achterzijde v/h gebouw. Lekker rustig! Ontbijt a/d dure kant (14 EUR/persoon). Gegeten bij Hotel de la Plage en Cafe de Paris. Beide brasseriekeuken voor zo'n 25EUR/persoon (voor -en hoofdgerecht). Ondanks regen & wind toch genoten van ons kort verblijf.

voor herhaling vatbaar!

mia bruggeman
25-8-2010

hartelijk onthaal!Vriendelijk personeel.mooie en nette kamers.uitstekende ligging voor een weekendje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Calais Centre in Calais, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Calais Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.