We hebben een aantal aanbieders voor Calais voor je op een rij gezet:

vakanties Calais

We hebben een aantal aanbieders voor Calais voor je op een rij gezet:

Reviews over Calais

Hotel is prima gelegen, maar wel een beetje duur

Yawpie,
    21-5-2017

In Coquelles (drie kilometer ten zuiden van Calais), waar Hotel Ibis ligt met daarna de goedkopere Ibis Budget kan je overal goed en goedkoop eten. Er is een Wokrestaurant en een MacDonald en er zijn diverse eetgelegenheden bij elkaar in een soort eetsupermarkt vlakbij de hotels. Ook in de buurt (drie kilometer verderop in Sangatte) ligt een prima restaurant (Le Blanc Nez). Ten zuiden van deze dorpen liggen de Cap Blanc Nez en de Cap Gris Nez, waar je goed kan wandelen langs de kust van het Kanaal en bijzondere vogels kan bekijken, zoals Noordse Stormvogels, Drieteenmeeuwen en Jan van Genten. Voor vogelaars is deze Kanaalkust en het een stuk zuidelijker gelegen gebied van de Bai de Somme zeer de moeite waard. Vooral het Parc Ornithologique du Marquenterre is erg de moeite waard. Een verblijf met drie nachten leverde in 3 1/2 waarnemingsdagen 95 vogelsoorten op. Mij hoor je niet klagen!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Best leuk

Bruno,
    26-7-2016

Wij waren hier voor één nacht. Ontvangst was zeer hartelijk. Kamer was typisch Ibis : klein , maar voorzien van al het nodige (flatscreen , haardroger , gratis wifi) en kraaknet. Personeel is klant- en dier vriendelijk (we hadden onze Maltezer mee).

Zowel ontbijt als diner waren in orde voor een redelijke prijs , wat van de dranken niet gezegd kan worden (bv. 4,10 € voor een Cola). Aan te raden voor één à twee nachten als je de Opaalkust wil bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2016

Is oke voor een paar dagen

MEIJERS,
    11-12-2013

Is een redelijk hotel, ligt alleen langs een drukke weg.

Je hoort erg veel lawaai, zou het niet aanbevelen als je voor je rust gaat

Gereisd met partner in juli 2013

Een ideale plaats om de Côte d'Opale te verkennen

De Witte-Onyn,
    6-8-2012

Een B&B met een uitstekende ligging om de Côte d'Opale te verkennen. Dicht bij het strand van Blériot-Plage gelegen. Comfortabele en heel nette kamers met een aangename maritieme inrichting. Lekker ontbijt met vers appelsiensap en zelf gebakken brood. Hele vriendelijke uitbaters. De eigenares weet fantastische tips voor bezoeken en lekkere plaatsjes om te eten.

Kortom:een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2012

prima hotel

Sas,
    8-8-2011

goed hotel voor een overnachting voordat je met een ferry naar Dover overvaart

hotel ligt op 2 autominuten van de haven waar de ferry's vertrekken

familiekamer was wat aan de kleine kant, maar voor 1 nacht maakte dat niet veel uit

geen ontbijt genoten in het hotel

parkeergarage is erg klein. Parkeren kan gratis op de openbare weg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011
Calais scoort een 7,9 uit 10, op basis van 16 reviews