Appartement Holiday Suites Bray Dunes

7.7Goed

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Bray Dunes

7.7Goed

• 7.8Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Suites Bray Dunes voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

20 reviews over Appartement Holiday Suites Bray Dunes

• 2018
    3Jetske13-08-2018

Echt nooit meer

Ga hier niet naartoe! We kregen de verkeerde kamer toegewezen dus we sliepen met 4 man terwijl we een luxe 5-persoonskamer hadden geboekt, we hadden wietrokende buren waar de receptie niks aan wilde doen, het brandalarm ging zonder reden af, de wifi deed het niet, de keuken deed het niet, er zaten bloedvlekken in het stapelbed en het balkon was smerig, er is te weinig opbergruimte, er was geen enkele verbinding te krijgen met 4G of een service dus je kan ook niet bellen en er was te weinig wc-papier. Het enige goede was de douche die lekker warm was.

De man bij de receptie vertelde ons dat we de keuken dan maar niet moesten gebruiken als het niet werkte. Hij wilde niks doen tegen onze buren die wiet bij ons naar binnen blaasden via het balkon. Dit was een ramp en ik zou het iedereen afraden.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8Kevin Schraets12-09-2016

prachtige ligging met een fenomenaal uitzicht !

Wij verbleven in 4 personen appartement B52 met kind van 4jaar en 1 hondje. + onbetaalbaar zeezicht, parking op de dijk (makkelijk om strandgerief op te bergen), modern ingerichte binnenhuisarchitectuur (strandgevoel) met goed uitgeruste keuken en imposante flat screen TV. + In tegenstelling tot de Belgische stranden is dit strand gevrijwaard gebleven van strandstoelverhuurders. Het strand is hier dus van iedereen! +is het geen strandweer? Je kan ook eindeloze wandelingen maken in de duinen (honden aan de leiband toegelaten). Een bezoek aan Plopsa-land is slechts 5 km verwijderd ( - geen honden toegelaten). +hoewel ik een beetje sceptisch stond tegenover het concept (geen onthaal + hoge waarborg) is alles perfect en correct verlopen.

• de badkamer is veel te klein.
    • de bedden waren wat klein en niet comfortabel (lattenbodem).
    • de kwaliteit van de eetgelegenheden in Bray-dunes is beneden gemiddeld.
    • de combinatie van zware eetstoelen met tegelvloer zorgt voor akoestische hinder.

tip: - in de lange strook tussen het strand van Bray-Dunes en De Panne mag je altijd met je hond wandelen . Op het strand van Bray-Dunes mag het slechts tot 09u00. - voor jonge kinderen moet je de valbeveiliging voor op het bed niet vergeten. De kinderslaapkamer bevat 1 stapelbed dat met 1 lange zijde tegen de muur is geplaatst.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Breuls04-08-2016

Superleuk

het appartement in de duinen was piekfijn in orde, lekker gezellig naast de duinen.De kinderen vonden het heel leuk en hebben een onvergetelijke vakantie beleefd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Pierre Calveer08-07-2016

Zeer gezellige stad en dicht bij het strand

Zeer gezellige trip, een beetje spijtig van het weer, maar gelukkig is er veel te doen in Bray-Dunes voor de kinderen en plopsaland is ook zeer dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 2ingrid15-08-2015

Accomodatie en organisatie valt enorm tegen

Het appartement was netjes en schoon. Omgeving valt tegen. Op de site staat vakantiepark. dat is het dus niet, het is een appartementencomplex met parkeerplaats verder niks. Geen speeltuin, niks. Op de site staat tennisbaan en midgetgolf.Dat was er ook. twee straten verderop. Slecht onderhouden en de weg er heen vol hondenpoep. In de hal is ook een ruimte voor het afval.dat stinkt en trekt vliegen aan. er staat zelfs een luchtverfrisser maar die kan de stank niet aan. De douche(kop) was kapot. Telefoonnummer dat je kon bellen (want geen receptie) werkte niet. Mail gestuurd. Reactie: mail was doorgezet naar de manager. Verder niks meer gehoord ook niet na eens mailen. We moesten borg betalen. Na thuiskomst eens geïnformeerd wanneer we deze retour kregen. We hebben het nog steeds niet. Begrijp me goed. we hebben een leuke vakantie gehad door veel erop uit te gaan. Je zit dicht bij het strand en de Panne met Polpsaland is leuk. Maar de accommodatie en de organisatie vallen enorm tegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Vofdebake27-07-2015

Hele mooie rustige omgeving . Mooi aan het strand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 5Isabelle Breda08-06-2015

heel kleine kamers

De slaapkamers zijn heel erg klein, je kan amper rond je bed gaan (en dan bedoel ik echt maar 20 cm). ook het afwasmachine kan je niet openkrijgen zonder zetels te zitten verschuiven. Er stond een 2-persoonszetel en 2 1-persoonszeteltjes. Echter 1 van de 1-persoonzetels stond al in de hal omdat er gewoon geen plaats voor was in de living. Verder wel mooi ingericht en ideale uitvalbasis voor plopsaland.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 5Fam Niemans19-11-2014

Valt enorm tegen

Ligging, interieur modern is mooi maar de rest valt enorm tegen

Vies haren en luchtroosters Veel overlast van de bovenburen Te weinig servies en bestek Code van garage werkten niet van binnen uit. Ook de code bij de entree werkten niet! Totaal niks voor de kinderen te doen (geen speeltuintje bijv) Ook in het dorp niet veel te doen. Kamer van de kinderen (zonder deur) is tegenover de bank waar je als ouders zit. Een gordijn zou al in oplossing zijn. Badkamer is klein en vies en slechte afwerking

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 0Thomas17-01-2012

Schitterende nieuwe appartementen

Appartementen Holiday Suites Bray-Dunes zijn heel gezellige verblijven centraal gelegen en vlakbij de zeedijk. Onze Holiday Suites had een leuk en zonnig terras, heel aangenaam. Wij komer er zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 9Staels01-09-2011

We hebben er allen van genoten

Ons gezin heeft er één per één van genoten. Voor de kinderen ideaal, zee aan de overkant, Plopsaland De Panne op een tiental minuutjes rijden en altijd wel iets te doen in de zomer hier. Het appartement was meer dan ruim genoeg voor de kinderen en een ruim terras achteraan. Gelukkig en een goede troef is de private parking achteraan, dat was zeker een zorg die er niet was. We zijn ook nog naar Nausicaa geweest op een uurtje rijden in Boulogne-sur-Mer en vlug nog even gestopt aan Cap Griz Nez en Cap Blanc Nez, onze kinderen waren echt wel onder de indruk van deze dag. Trouwens, Bray Dunes heeft wel degelijk toffe restaurantjes en brasseries, we hebben er toch af en toe een meegepikt ook al was de keuken in het appartement volledig voorzien om alles zelf klaar te maken. De inrichting in ons appartement was heel nieuw en heel trendy, een goede keuze en combinatie van kleuren. Kortom, wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Appartement Holiday Suites Bray Dunes info

• Aantal personen5 tot 6

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)