vakanties Boulogne-sur-Mer

Reviews over Boulogne-sur-Mer

Mooi(wat verouderd) pand op een prachtige locatie!

Sandra,
    4-9-2017

Ligt direct voor de Notre Dame van Boulogne in het ommuurde gedeelte van de oude stad op loopafstand van wat leuke cafes en restaurantjes. Het pand is verouderd maar de enthousiaste nieuwe jonge eigenaar is druk aan het verbouwen en renoveren. Naast het pand is een gratis open algemene parkeerplaats. Ontbijt is prima, typisch Frans met verse croissant+stokbrood, glaasje jus en een kop koffie op tafel. Er is een mini buffet met wat cornflakes, kaas, vleeswaren en wat vers fruit.

Prima hotel op de weg naar Normandië

Daan,
    9-10-2014

Op weg naar Normandië hebben we in dit hotel een tussenstop gemaakt. Mooie ligging aan zee, niet heel grote maar wel schone kamers en een heerlijk (on-Frans) ontbijtje maakten het voor ons een uitstekend verblijf. Op loopafstand (en geholpen door de vriendelijke receptionist) vonden we een ruime keuze aan restaurants tegen een goede prijs.

Mooie ligging!

DESMET Dirk,
    18-5-2014

Valt wel mee voor kortere periode. Nogal kleine kamer (met zeezicht), ontbijt ok voor de prijs maar best niet eten à la carte... Zijn opgewarmde doosjes die je krijgt! Maar... in de buurt wel goede restaurants.

geen 4 sterrenhotel zeker niet

marcel,
    4-8-2012

we zijn er geweest met een bongowelnessweekendbon het welnessgedeelte is zeer pover met koud water De kamer zag uit op 4 muren. Men deed geen moeite om behulpzaam te zijn met de nederlandse taal. s ochtens koud water in het bad- het ontbijt pover in kleine drukke ruimte pluspunt is ligging en supergeisoleerde kamer bedden hard. Mogelijk trek het sterrestaurant klandisie aan maar is niet ons ding ga zeker niet voor de welness

prima prijs kwaliteit verhouding. Net gerenoveerd

arjenirene,
    11-6-2012

Zeer goede ligging. Nabij Casino is een gratis parking op 3 min.loopafstand hotel. Lekkere bedden. De onderste verdiepingen zijn reeds geheel gerenoveerd dat zag er mooi uit. Ontbijt is erg duur en sober. Veel trappen geen lift. Gehorig. Slechte wifi en slechte tv-kwaliteit geen BVN zender alleen Franstalig. Kamer had 2x2 persoonsbedden.

Boulogne-sur-Mer scoort een 6,5 uit 10, op basis van 19 reviews