Bed and Breakfast La Volière

Bed and Breakfast La Volière

7.2Goed

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Boulogne-sur-Mer

Op vakantie geweest naar La Volière?

7.2Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast La Volière

• 4Ivo14-08-2010

Nooit meer!

Het B&B is aan een drukke weg met op 30 meter een spoorrails die veel kabaal geeft. Het B&B zit in een armoedig pand maar binnen ziet het er redelijk goed uit. Je waant je wel in een ghetto stad.. Ons werd een kamer belooft met 2 aparte bedden, wat jammer is maar voor ons geen probleem. Ook kregen we te horen dat we een badkamer moesten delen, wat opzig ook geen probleem moet zijn. Totdat we in de kamer kwamen.. we kregen een kamer wat vermoedelijk wordt verhuurd aan een stel chinese studenten. erg oncomfortabele bedden, erg kleine kamer met een tv die het niet doet en 's morgens ontzettend licht omdat het gordijn nogal klein is... Voor ons een absolute domper. De badkamer was helemaal vreselijk. Het stond vol met spullen van andere gasten en de douchekop hing op borsthoogte waardoor je bukkend je haren moest wassen. Ook lagen er overal haren en andere rare dingen op de grond. Wij vonden het gewoon ranzig. Ontbijt ziet er luxe uit maar stelt eigenlijk weinig voor. Nooit meer!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7van Doorn29-07-2010

Warm aanbevolen!!

Van te voren al prima mail contact gehad met de bijzonder vriendelijke gastvrouw. LA voliere ligt dicht bij de oude binnenstad en dichtbij het winkelgedeelte van de stad en op loopafstand van de haven/boulevard. Het ligt aan een drukke doorgaande straat, als je aan de voorkant slaapt heb je daar wel iets hinder van. Het ziet er van binnen heel gezellig uit, en goed schoon. Gastvrouw en gastheer zijn zeer gastvrij en hartelijk. In de grote tuin kunnen kinderen heerlijk spelen, er is een schommel en wat speelgoed aanwezig. Ons korte bezoekje hebben we afgesloten met een prima en uitgebreid ontbijt. Dit adres is een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Lehaen Bernard02-06-2009

Leuke B&B

Supervriendelijke gastvrouw, lekker uitgebreid ontbijt, niet op zijn frans, nette kamers, bedden zijn wel minder van kwaliteit. Badkamer is zeer klein maar doet wat het moet doen. Sliepen aan de tuinzijde en het was zeer rustig. Straatzijde lijkt mij rumoerig vanwege de drukke straat. Parkeren kan je langs de straat als er plaats is.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Bed and Breakfast La Volière info