Hotel La Matelote

6 reviews over Hotel La Matelote in het Nederlands

Lekker diner

Van Bouwel
13-11-2017

Positief: diner in het restaurant was subliem! Sterrenkeuken. Goede ligging. Mooie bezienswaardigheden.

Negatief: dranken in bar en restaurant zijn onbetaalbaar! Kamer + sauna erbarmelijk. Ontbijt zéér pover.

Oude reviews (archief)

geen 4 sterrenhotel zeker niet

marcel
4-8-2012

we zijn er geweest met een bongowelnessweekendbon het welnessgedeelte is zeer pover met koud water De kamer zag uit op 4 muren. Men deed geen moeite om behulpzaam te zijn met de nederlandse taal. s ochtens koud water in het bad- het ontbijt pover in kleine drukke ruimte pluspunt is ligging en supergeisoleerde kamer bedden hard. Mogelijk trek het sterrestaurant klandisie aan maar is niet ons ding ga zeker niet voor de welness

hotel aan zee met topkeuken

lieve_van_de_maele
27-2-2012

Goed hotel rechtstreeks aan de kust, kamer met zeezicht. Positief: restaurant van topkwaliteit, dit is volgens ons ook de meerwaarde van het hotel. Welness gedeelte is zeer klein, zwembad te koud, whirpool onvoldoende krachtig. Ontbijt aan 15 euro te duur: geen gekookt eitje te verkrijgen noch worstjes of spek. Slechts één soort brood en veel voedingswaren in individuele verpakkingen. Ontbijt in schril contrast met niveau restaurant. Boulogne als winkelstad is niet echt uitnodigend. Al bij al is het weekend alsnog geslaagd door de zeer vriendelijke bediening en het 1 sterrenrestaurant

Diner super lekker

van daele-muylle
13-11-2011

Via een bon naar La Matelote geweest en voor die prijs reuze goed.

Enig minpuntje : zwak ontbijt

la Matelote : 3 sterren waard

noëlla van schil
17-5-2010

La Matelote is OK. 4 sterren zijn echter eerder 3 sterren.... dus het is wat te duur.

Wij verbleven hier met een Bongo bon 'Wellnessweekend". Positief zijn zeker de ruime en propere kamers, vriendelijk onthaal, lekker ontbijt, heerlijk restaurant en de ligging vlak bij de zee. Teleurstellend vonden wij het wellnessgedeelte. Dit is echt veel te klein. Een saunaatje voor 2 personen, zwembadje van 4 meter lang, jacuzzi en hammam. Het was echt overbevolkt, wat natuurlijk heel erg jammer was. Want wij waren daar tenslotte op "wellnessweekend" .

We hebben een aantal aanbieders voor La Matelote voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Matelote in Boulogne-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Matelote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Matelote scoort een 6.73 uit 10 op basis van 6 reviews.