Tijdelijk €25 aanbetaling

4.6MatigScore uit 12 reviews

4.6MatigScore uit 12 reviews
  • 6.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Les Ramiers

• 7Aukje de Boer04-09-2022

nous venons au camping à bondues depuis des années

Rust en ruimte - natuur camping wij komen al jaren op de camping in bondues - een lieve dame doet daar de camping alleen en soms een paar dagen met haar dochter. er is een tijd geweest dat er achterstallig onderhoud was masr deze week hebben we genoten van de gastvrijheid camping lijkt een park met prachtig bomen gras en heggen perfect - caravan/ camper plek heel groot / en het badhuis is opgeknapt/ schoon/ niks stuk en elke dag schoon / douchen met een drukknop enz simpel maar goed - ik moet dit even zeggen omdat er negatief wordt geschreven hier en dat heeft deze lieve dame niet verdiend bedankt voor het aangenaam vertoeven op u camping ....... rust en ruimte ❤️🍀

• 6Staat v/h sanitair
  • 1Fam Niessen02-10-2021

Nooit meer

Wij kwamen voor een gesloten Camping bij het wegrijden van de camping door een heel smalle laan gestuurd en krassen op gelopen hebben op onze caravan wij werden naar een andere camping gestuurd in de buurt NOOIT MEER

• 9pierre entwistle01-08-2018

basic but pleasant, friendly owners, am returning

if you can speak a little French then that helps but they can understand some English. found the owners to be very helpful, cannot understand the first review, can only put it down to attitude, the site is basic but you are in another country

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Matthias23-07-2018

Coin de tranquillité proche de la nature

Très bonne relation client, cadre luxuriant et calme. Ce fut un vrai plaisir de passer 3 mois dans ce camping qui offre tranquillité et à la fois proximité avec les commerces. Je recommande!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Caballe09-06-2018

Un havre de tranquilité

Petit camping calme dans la verdure . T bien entretenu. Accueil très sympathique Personnel très serviable . A recommander

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Mr Hugot Christian04-05-2018

Au calme

Super ,l'accueil la propreté le calme Merci à l'équipe du Camping des Ramiers

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Kees04-08-2017

Opzich prima verblijf!

Ontvangst goed. Er werd ook enig Engels gesproken. Prima plek met veel privacy. Gras op de camping was gemaaid (zie eerdere beoordeling) Sanitair schoon, alles functioneerde, maar verder beneden de maat. 1 warme douche die prima functioneerde. Geen muntautomaat meer die was voorgoed buiten werking. Verder geen warm water helaas. 4 nachten verbleven. Een nacht langer dan we van plan waren. Prima basis om Lille en omgeving te verkennen. We zijn van hier ook naar Ieper geweest. Zouden zo weer naar deze camping gaan.

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Frank de Jonge14-07-2017

Kan er mee door, maar echt genieten is het niet.

Een bijzonder vriendelijk ontvangst. De plekken waren ok, het sanitair is echt toe aan vernieuwing en dan druk ik mij nog mild uit. Schoon was het trouwens wel..wij hebben 18 euro betaald voor een caravan, auto, elektra en 2 personen. Al met al een goede tussenstopcamping, wij zouden het weer doen!

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Du04-08-2014

Accueil chaleureux

Accueil chaleureux. Avons séjourné. en CC très bien par rapport aux aires dégueu. Et onéreuses en belgique. Pour les critiques négatives ne mes confondre camping a la ferme etclub..... Il faut aussi savoir ce que l on attend. Pas de problème pour accès eau et électricité. Ns gardons adresse car rien de sécurisant aux alentours de lille

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Edith22-06-2013

Goedkope uitvalsbasis voor bezoek aan Lille

Groene camping, waar een grasmaaier nog niet is uitgevonden. Mooie plekken met weids uitzicht. Toiletgebouw is in een oude stal en als je caravan/camper alles aan boord heeft, gebruik dat dan. Sanitair is oud en nodigt niet echt uit. Afwassen moet met koud water. Douchen kost je €1,50, inclusief retro douchegordijn. Ligt naast een Aerodrome dus bij mooi weer hoor je de vliegtuigjes af en aan vliegen. Is dan wel weer leuk om te zien, 's nachts heb je er geen last van!! Ideaal gelegen voor een bezoekje aan Lille. Voor 2 personen waren we €13,05 per nacht kwijt, dat zegt toch ook wel iets..

• 4Staat v/h sanitair

Camping Les Ramiers info