Camping La Pointe

2 reviews over Camping La Pointe in het Nederlands

great camping, good owners

han v mourick
26-2-2010

bv. "Camping La Pointe in Berck is ..." groot, gezellig, schaduw en zon, grote kantine bijna gehele dag en avond open, wordt van alles georganiseerd door de houders..., sanitair en douche goed, stadje ca 4 km strand Ca 500 meter sfeer 100% vers brood elke ochtend.. mensen zijn zeer sociaal en vriendelijk

Gereisd Alleenreizend in juni 2009

leuk en gezellig rustig

han v Mourick
26-12-2009

deze camping staat vol huisjes en caravans maar ook mooie plekken voor tenten, sanitair is schoon, de kantine altijd gezellig en zéér vriendelijk... erg Frans..maar je wordt direct geaccepteerd.. door bibi, christian en nicolai , voor een eenpers tent 22,50 p/n wel duur + douche munt 2,00 8 min ook duur...berck zelf is een mooi plaatsje erg druk en mooie boulevards en super grote bewaakte stranden

á bientôt Han

Gereisd Alleenreizend in juli 2009

• Adreschemin des anglais 62600(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Pointe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pointe in Berck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pointe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.