Camping La Guinguette

Met oudere kinderen

Was ontzettend leuk!

Yvonne
13-12-2009

Er was een strand op 5 minuten lopen, dicht bij de boulevard, een zwembad op de camping. Er was verder geen winkel maar in het dorp waren meerdere winkels op kleine afstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Guinguette in Berck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Guinguette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.