6,3

4 reviews over Camping Municipal Les Ajoncs in het Nederlands

Geweldige Municipal op toplocatie

Suzanne
12-5-2018

Ligging tov stranden en omgeving

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Voor herhaling vatbaar

franky
10-6-2011

We zijn er nu drie keer geweest met tent en het vraagt steeds naar meer. We zijn heel tevereden, de nabijheid van het strand is een grote JA.

Gereisd Met partner in augustus 2010

mooie doorgangs of weekendcamping

lahousse herve,de vriendt vera
11-5-2010

7-8 mei 2010

Wij gaan regelmatig( 8à9 maal) per jaar naar les ajoncs. Het is een rustige goedkope gemeentecamping waar geen luxe is. Er is wel een speelpleintje voor de kinderen en mogelijkheid voor petanque. De prijs voor camper bedraagd nu 6.60 euro en de derde dag betaal je gelijk een caravan. Het is er wel gezellig staan ,het sanitair is niet 100% maar er wordt aan gewerkt,de douches zijn niet meer gratis maar kosten nu 1.5 euro,de toiletten waren proper. Geen cafetaria of restaurantje,de bakker komt langs ,soms maar rond 10.30 u. Je bent natuurlijk dadelijk op het strand en dat mag er zijn,vergeleken met de belgische ( wij zijn van brugge in belgie )zijn de franse kusten PRACHTIG. Lekker relaxen en genieten van de franse mentaliteit en goedgemutstheid. Wij blijven er gaan voor de mosseltjes en de verse vis natuurlijk van de kleine vissersbootjes die dagelijks uitvaren.

Gereisd Met partner in Tue May 11 2010 07:24:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

vrij basic maar dicht bij zee met mooi uitzicht

hanneke achterstevoren
18-8-2008

mooie omgeving, sanitair laat te wensen over, maar de prijs is er ook naar. Elke ochtend staat er een bakker en binnen enkele minuten sta je op het strand. Deze camping beviel ons prima

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Ajoncs in Audresselles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Ajoncs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.