Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Municipal du Musée

• 10Xenope18-09-2017

Quel site superbe

Tres impression par ce petit coin de paradis. La plage est magnifique, les balades incroyable . Que de bons moments nous avons passes.

• 10Eetgelegenheden
  • 8fam. L29-05-2017

fantastisch gelegen maar voorlopig slaan we over

Camping is fantastisch gelegen t.o.v. strand, zee en omliggende vissersplaatsjes! Ongerept! Historisch interessante omgeving. Directe toegang tot schitterende natuur (bos, strand, kust, kliffen, vissersplaatsjes, mooi glooiend landschap). Maar op de camping zelf is het helaas niet op orde. De aanwezige gescheiden doucheruimten (man apart van vrouw) worden niet gescheiden gebruikt. De mannen dus vrolijk in de douchehokjes in de vrouwenruimte. En hangen daar op storende wijze rond. Zodat onze puberdochters zich geïntimideerd voelen. Of op zijn minst ongemakkelijk. Als je er iets van zegt tegen deze medecampeurs krijg je een grote mond. En lachen joh! Jammer dat de beheerders desgevraagd je glazig aankijken en verder niets doen. Geen aanleiding zien om bv bordjes op te hangen ("vrouwen" resp."mannen"). Roze deurtjes aan de ene kant van het gebouw en groene deurtjes aan de andere moeten het verschil maar maken. Niet dus. Doodzonde van deze betrekkelijk simpele, nette, maar vooral perfect gelegen camping municipal. De camping overtuigt dus toch niet. De directe omgeving daarentegen meer dan.

• 7Eetgelegenheden
  • 8maud22-09-2016

sympathique propre et conviviale

l'accueil de la gérance est super - les sanitaires sont super clean - l'endroit est calme et la mer accessible à pied - prix très abordables - camping très familiale

• 6Eetgelegenheden
  • 7michapetra12-08-2015

Nieuw, schoon sanitair maar duur.

Hier 2 nachten gekampeerd, kregen een plek waar onze caravan met voortent en klein tentje voor de kids net aan oppasten maar ja was maar voor 2 nachten, sanitair zijn ze aan het vernieuwen en het gedeelte wat klaar was zag er erg netjes uit en werd super schoongehouden. Douchen was wel duur € 1.50 per munt a 7 minuten. Verder vond ik de gehle camping duur met mijn gezin betaald we met 2 kids 13 en 16 jr (die als volwassenen werden berekend) ongeveer € 36.- per nacht. voor een camping waar verder niets was. Oh ja wel elke ochtend een soort bakkertje voor stokbrood en croissants.

Omgeving: het museum is leuk om te zijn geweest is een ingerichtte bunker zo krijg je een beeld van hoe er in de oorlog in de bunkers werd geleefd, Cape Gris Nez en Blanc Nez zijn leuk om ff geweest te zijn.

• 4Annemarie 15-07-2015

Geen geld terug

Niet gereserveerd en op deze camping beland. Gevraagd of er plek was voor 3 nachten en dat was er. Of we vooruit wilden betalen? Prima, dan is dat maar klaar dachten we. Direct voor 3 dagen douchemunten gekocht a 1.50 euro per stuk. Het was regenachtig weer en fris. Besloten een dag eerder weg te gaan. Gevraagd of we het geld van die ene nacht konden terugkrijgen, was absoluut geen optie. C'est payer bleef ze maar volhouden. Ook voor de 2 overgebleven douchemunten konden we geen geld terugkrijgen. Niet klantvriendelijk. Erg basic camping, voor wat je krijgt aan de dure kant.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Altiste 21-05-2015

Horrible

L'accueil est déplorable et les gérants sont extrêmement désagréables !!! Il n'y a quasi rien pour divertir les enfants à part un bac à salve à la propreté douteuse ! Je ne vois pas où est le mérite des 3 étoiles !!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Pol18-05-2015

Duur voor een camping zonder veel voorzieningen

• Enkel een minivoetbal/basketbal pleintje, tafeltennistafel en kleine speeltuin. Verder geen voorzieningen.
    • De vrouw is nog net op de rand van het vriendelijke af, stugge uitstraling.
    • Sanitair sluit om 21.30 uur !
    • Veel betalen voor wat je krijgt, en je moet nog jetons extra kopen voor de douche.
    • Water aan wasbakken niet regelbaar.
    • Kleine plaatsen of weide. Geen elektriciteit nodig (6,5 euro zonder BTW tijdens dit schrijven) ? Dan kan je enkel een plaats nemen waar geen elektriciteitsvoorziening is, in ons geval een miniplaatsje tegen de autobaan.
    • Mensen die iemand een bezoek willen brengen moeten betalen.
    • Enkel zaterdagavond een frietkraam op de parking voor de camping, dat is de enige eetgelegenheid.

• Een pluspunt: de weide aan de linkerkant is super om te kamperen, zodat we daar gaan staan zijn. Ik snap niet waarom ze het grasveld pal in het midden van de camping ook als kampeerweide willen gebruiken.

Opgelet, de tarieven op de folders zijn exclusief 10% BTW !

• 1Eetgelegenheden
  • 8guy03-09-2014

een aanrader

Rustig ligging - uitstekende uitvalbasis voor prachtige wandelingen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Nathalie04-08-2014

Een onverwacht leuk plekje.

Tijdens het zwarte weekend (eerste weekend van augustus) waren alle campings in de buurt volzet. We waren beetje hopeloos aan het worden en het was ondertussen ook al best laat geworden. Dan per toeval op deze camping beland. Ze beschikken over een zeer groot grasveld zodat er ook in het hoogseizoen meestal wel plaats is. De vriendelijke campingbaas maakte er geen probleem van dat we ondanks het late aankomstuur nog ons tentje kwamen opzetten. Camping is zeer goed gelegen; naast de camping is er een leuk bos vol met oude duitse bunkers, recht tegenover is er een leuke brasserie om savonds nog iets te eten of te drinken en bij het uitrijden is er een bunker museum (het bezoeken waard!!!). Aan de camping zijn er ook heel wat leuke wandelpaden naar de caps en naar zee. Het sanitair op de camping is in mijn eigen zeker proper genoeg. Douches sluiten wel om 22u en zijn terug open om 7u. Ideale camping voor enkele nachten.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Bruno30-07-2012

Sober maar goed

We kwamen nogal onverwacht in deze streek en waren op zoek naar een overnachtingsplaats voor enkele dagen, midden in het hoogseizoen. De erg behulpzame campinguitbater vond nog een (erg goede) stacaravan, juist voor de dagen die we nodig hadden. Hij bezorgde ons zelfs nog dekens omdat we niet echt op kamperen voorzien waren. De man had duidelijk iets van 'Geen problemen, het komt allemaal wel in orde'. Een toffe houding als je op vakantie bent !! De camping zelf is erg basic, maar dat weet je als je op een 'camping municipale' komt. De omgeving is fantastisch. Vanop de camping kan je langs een veldwegeltje gemakkelijk tot aan de kliffen, en dan zo verder tot aan de Cap-Gris-Nez en de Cap-Blanc-Nez.

• 6Staat v/h sanitair

Camping Municipal du Musée info