Camping La Sensee

18-8-2018

prima

Catharine Hill
3-6-2016

Fijne vakantie in goedverzorgd chalet op rustige en schone camping met een leuke visvijver.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Sensee in Aubigny Au Bac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Sensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.