Hotel Balladins Arras

HotelWeer vandaag30°16°
Hotel Balladins Arras
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Balladins Arras voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Balladins Arras in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Uitstekend

Berend
27-1-2018

Ruime kamer, alles goed verzorgd

Prima hotel voor een nacht.

Elles
7-8-2012

We hebben hier 1 nacht doorgebracht terwijl we op doorreis waren in Frankrijk. twee volwassenen en twee kinderen. We hadden een familiekamer met vijf bedden. De bedden waren goed en lang genoeg. De kamer was rustig. Een rolgordijn van het raam was stuk. De badkamer was netjes, maar op sommige plekken zat schimmel. Goed gelegen ten opzichte van de snelweg.

Het is geen hotel waar je langer wilt blijven, voor een nacht is het een prima hotel.

Het ontbijt was prima voor elkaar. Personeel was vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balladins Arras in Arras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balladins Arras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balladins Arras scoort een 7.86 uit 10 op basis van 2 reviews.