Bed and Breakfast La Ferme de Beaupré

1 review over Bed and Breakfast La Ferme de Beaupré in het Nederlands

back to the basics

hanneliese
27-7-2016

Heel rustig gelegen b&b tussen de boerderijen en velden in een dorpje waar je de levende zielen moet gaan zoeken ;-) De gastvrouw is heel vriendelijk, maar gereserveerd. Prachtige tuin om in te verpozen. De kamers zijn heel sober en eenvoudig gehouden, slechte afwerking. niet op en top hygiënisch en proper, het kon er mee door. Geen extra voorzieningen op de kamer. Het ontbijt was net als de rest van het verblijf heel sober en afgemeten. Wat wel jammer is gezien de prijs die je betaalt. Voor mensen met beperkte mobiliteit: je moet heel wat trappen doen, geen aanrader voor jullie dus.

we waren wat teleurgesteld, maar ik ben er zeker van dat er wel heel wat mensen hier hun gading vinden.

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Ferme de Beaupré in Ardres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Ferme de Beaupré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.