Midi Pyrenees

Dompel je onder in de unieke cultuur die de Midi Pyrenees rijk is. Bezoek pittoreske plaatsen en proef de sfeer van de middeleeuwen. Vergaap je aan de talloze historische bouwwerken of leg een stukje af van de klassieke route naar Santiago de Compostela. Dat alles in een decor van glooiende heuvels, heldere meren en weelderige bossen.

Lees meer over Midi Pyrenees

1.992

vakantie Midi Pyrenees

We hebben een aantal aanbieders voor Midi Pyrenees voor je op een rij gezet:

Over Midi Pyrenees

De Zuid-Europese zon, kolossale bergpartijen en adembenemende vergezichten. Dát is een vakantie naar de Midi-Pyrénées. Deze relatief onontdekte regio in Zuid-Frankrijk biedt eindeloze mogelijkheden voor heerlijke sportieve zonvakanties.

Actie in de zon

Ben jij graag lekker bezig tijdens je vakanties? Dan haal je in Midi-Pyrénées je hart op. Zo fiets je er over romantische weggetjes langs Romaanse Kerken. Of wandel je een stukje mee met een groep pelgrims over één van de eeuwenoude bedevaartroutes. De routes leiden dwars door Midi-Pyrénées naar Santiago de Compostella. Zoek je verkoeling in de warme zomermaanden? Bezoek dan één van de tientallen indrukwekkende grotten. De vele kabbelende riviertjes die door het afwisselende landschap glijden, vormen een sprookjesachtig decor voor kajaktochten en verfrissende zwempartijen.

Metropolis Toulouse

De natuur een dag inwisselen voor de levendigheid van een grote stad? Dan zit je met de hoofdstad van de Midi-Pyrénées, Toulouse, helemaal goed! Deze metropolis heeft echt een eigen karakter en is dé hightechstad van Frankrijk. Door de lichtroze bakstenen waar veel huizen uit zijn gebouwd, lijkt er een romantische roze gloed over de ‘Ville Rose’ te liggen. Net als de regio rondom, biedt ook deze stad voor ieder wat wils: van brede en moderne boulevards tot kneuterige, middeleeuwse straatjes.

Op zoek!

Enthousiast geworden door de vele mogelijkheden die Midi-Pyrénées voor een veelzijdige vakantie te bieden heeft? Zoek dan een leuke accommodatie uit en laat je daarbij inspireren door vakantiegangers die er eerder zijn geweest. Zorg ook dat je een eventuele mooie last minute naar Midi-Pyrénées niet mist!