Bed and Breakfast La Persienne Bleue

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast La Persienne Bleue
9,5

19 reviews over Bed and Breakfast La Persienne Bleue in het Nederlands

Kom tot rust in dit heerlijke verblijf.

M. Langeveld
17-9-2013

Vanuit hun passie runnen Piet en Hennie deze B&B. Dat doen zij heel goed.

Een warm ontvangst in een heerlijk verblijf in een schitterende omgeving.

Hier kom je tot rust. De kamers zijn zeer schoon. Ik had een kamer in het appartement. Hou je van kamperen dat zijn er 3 plekken beschikbaar, idyllisch gelegen. Ik heb genoten van het franse ontbijt en het diner in de avond.

Gereisd alleenreizend in september 2013

Heerlijke plek!

Familie Hamberg
16-9-2013

In juli 2013 hebben wij met onze drie kinderen een week gekampeerd bij Piet en Hennie in Pa Persienne Bleue. Het was een topweek! We stonden bij de rivier en hadden de lol van het "wildkamperen" en de luxe van de B&B. We werden in de watten gelegd door Piet en Hennie. Vers brood voor het ontbijt, heerlijke wijn en als het hoosde kwam Piet zelfs een paraplu brengen.. Het diner, gekookt door Hennie, is ook een aanrader! Al met al was deze plek voor ons de topper van de vakantie. Volgend jaar komen we graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geweldige gastvrijheid en omgeving

Peter van der voet
8-8-2013

Bij hennie en piet geniet je vanaf je aankomst tot aan je vertrek.

Deze mensen hebben het in hun bloed zitten om mensen het naar de zin te maken, echt niets is hen teveel.

Buiten dat heb je hier een geweldige accomodatie en in de omgeving is ook heel veel te zien en te beleven.

Gereisd met partner in juni 2013

Fantastische plek

Walter
2-8-2012

We hebben een super relax vakantie gehad,prachtige omgeving en zeer rustig.Bart en Ans zijn aangename mensen om de vakantie door te brengen.De prijs/kwaliteit is perfect,mooi onderhouden kamers en lekker eten.Meer verwacht je niet voor een goede vakantie.

Fantastische plek!

Vosté Michaël
27-7-2012

La ' Persienne Bleue ' in Brandonnet ' Villefranche de Rouergue is een warme aanrader voor allen! Je krijgt er een vriendelijk onthaal, lekker eten, een rustige ligging met ligzetels en zwembad! De geschikte plaats om even tot rust te komen in Belgisch/Hollands gezelschap!!! Absolute topper!!!

Zeer rustige ligging

Luc Provoost
22-7-2012

Gastvrije mensen. Goede,service. Lekkere maaltijden 's avonds.

Echte aanrader !

Christ
3-6-2012

In de maand mei gingen we voor de 3de maal naar La Persienne Bleue !

Dit op zich moet al genoeg zeggen; je bent er van de 1ste tot de laatste minuut op je gemak.

Het eten was zoals verwacht weer heel lekker , natuurlijk mogen we het slaapmutsje met Bart niet vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Erg mooie chambres d'hotes

Sannie
25-4-2012

Het eten was heerlijk en het was erg gezellig. Verder is het een zeer mooie locatie, met een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in april 2012

Geweldig kamperen!

Luuk
23-4-2012

Prachtig Chambres d'Hôtes, naast hele mooie studio`s ook geweldig kamperen! Ligt te midden van de bergen. Super gastvrije mensen! We werden hartelijk welkom geheten met een lekker drankje van het huis waarna Bart hielp met het opzetten van de tent. Er wordt naar je geluisterd, ze staan open voor tips en staan altijd paraat. Halverwege de week werden we zelfs verrast met een dessert bij onze tent. Ans en Bart jullie hebben ons verwend!

Gereisd met partner in april 2012

La douce france op z'n best!

Fré, zeb, Iris en Ronny
17-1-2012

Geweldig aangename, lieve, gastvrije mensen. Je voelt je dadelijk thuis. "Alles" is er gewoon lekker. Het enige minpunt is dat je echt met tegenzin weer naar huis moet. Kortom een ideale oase van rust, natuur, cultuur... Nogmaals bedankt voor de mooie tijd bij jullie Ans en Bart.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Persienne Bleue in Villefranche de Rouergue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Persienne Bleue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.