Bed & Breakfast Maison des Etoiles

FrankrijkMidi PyreneesVezouillac / Verrières

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Maison des Etoiles voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 8 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

8 Reviews over Maison des Etoiles

• 10Familie Vercruyssen27-07-2015

Leven als god in Frankrijk

Een stukje paradijs in Frankrijk... het bestaat onder de naam Maison des Etoiles. Astrid is een ware keukenprinses. Naast de overheerlijke gerechten zorgt zij eveneens voor de versiering van de gastentafel die elke keer anders was. Johan zorgt op zijn beurt ervoor dat elke gast op zijn wenken bediend wordt. Niets is hem teveel! De kamer (Castor & Pollux) is ruim genoeg en proper. Tuin & zwembad zijn mooi onderhouden. Kortom we hebben een fantastische week beleefd en dat in een mooie streek waar er heel wat te zien is.

• 10Melissa26-08-2014

Een stukje paradijs op aarde!!

Zeer gezellige B&B qua inrichting, gastheer en -vrouw en contact met andere mensen. Astrid kookt de sterren uit de hemel en Johan is een VVV-kantoor op z'n eigen. Het allerleukste was 's morgens als er paar 100 schapen langs je kamer passeren op weg naar hun wei. Aan deze gezelligheid kan geen enkel hotel tippen!

• 10Irma & Jules14-06-2014

Fantastische plaats

14 - 06 - 2014 Wij gaan al tientallen jaren op verlof met de formule B.en B. en hebben nog nooit zo een plek als bij Johan en Astrid gevonden. Alles tip top in orde. Je word er verwend op alle manieren. Verzorgde kamers, lekker eten, mooie tuin met zwembad en nog andere accommodatie. Ook een ideale plek om van daar uit de prachtige vallei van de Tarn, en de indrukwekkende brug van Millau te bezoeken en nog zoveel meer. In een woord de ideale plek om te relaxen en waar je tot in de puntjes verzorgd word . Voor herhaling vatbaar

• 10Johnny27-06-2013

Super verblijf !!!!!

Alles tot in details perfect, van properheid, tafeldecoratie tot gastvrijheid !!!! Super

• 7nita16-01-2013

goed

Toen wij met de auto een uurtje voor afspraak arriveerden vanuit België troonde een logee ons mee naar binnen, ervan overtuigd dat we welkom zouden zijn. Maar niks was minder waar. De eigenaars zaten in het zwembad, geen probleem, wij waren immers te vroeg binnengekomen. Maar het gezicht van de gastvrouw terwijl ze het zwembad verliet, sprak boekdelen, Eén uur te vroeg binnenkomen was niet de afspraak, zelfs al kom je van 1.00 km. ver! Het duurde dan ook ruim een half uur eer ze weer tevoorschijn kwam om ons welkom te heten. Het gaf ons een onaangenaam gevoel dat de hele week bleef knagen. Wanneer er na de lekkere maaltijd geen pousse-café werd genomen wegens te moe, of geen zin, betrok het gezicht van de gastheer. Mason des etoiles is een heel mooi verblijf, met propere kamers. Het eten is er lekker, de uitleg om de streek te verkennen is meer dan voldoende, spijtig misten wij een beetje de Vlaamse oprechte gastvrijheid.

• 10Wilfried18-07-2011

Superbestemming

Rustige ligging, fantastische ligging en de "table d'hôtes" zijn subliem. Geschikt voor jonge gezinnen met of zonder kinderen

• 10Bert12-10-2010

Een droom onder de sterren

Johan en Astrid doen er alles aan om uw verblijf in hun "Huis onder de sterren" zo aangenaam mogelijk te maken. Kamers zijn ruim, zeer modern ingericht en heel proper. Dagelijks werden wij verrast met een zeer lekkere 4 gangen menu waar vele koks van sterrenrestaurants maar van kunnen dromen. Drankjes worden aangeboden aan democratische prijzen. Deze chambres d'hôtes is gelegen op een hoogte van ongeveer 750m, omgeven door enkele boerderijen en het uitzicht is fenomenaal. Vanuit deze locatie is het mogelijk om de prachtige omgeving ten gronde verkennen. De Middenlandse zee is ook nooit ver weg. Met andere woorden, dit is een grote aanrader voor mensen die rust, gastronomie en een gezellige sfeer op prijs stellen!

Bert & christel

• 10Daisy05-10-2008

Een echte aanrader!!!

Een chambre d'hôte om nooit meer te vergeten:vriendelijk onthaal,ongelooflijk lekker eten voor een spotprijs(26eu voor een 4-gangen menu),prachtige ruime kamers (wij hadden kamer arkas).Ideaal om viaduct van Millau te bezoeken en de Gorges du Tarn.We hebben onmiddellijk terug geboekt voor volgend jaar.

Bed & Breakfast Maison des Etoiles info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar