Bed and Breakfast Maison des Etoiles

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag37°22°
Bed and Breakfast Maison des Etoiles
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Maison des Etoiles voor je op een rij gezet:

7 reviews over Bed and Breakfast Maison des Etoiles in het Nederlands

Leven als god in Frankrijk

Familie Vercruyssen
27-7-2015

Een stukje paradijs in Frankrijk... het bestaat onder de naam Maison des Etoiles. Astrid is een ware keukenprinses. Naast de overheerlijke gerechten zorgt zij eveneens voor de versiering van de gastentafel die elke keer anders was. Johan zorgt op zijn beurt ervoor dat elke gast op zijn wenken bediend wordt. Niets is hem teveel! De kamer (Castor & Pollux) is ruim genoeg en proper. Tuin & zwembad zijn mooi onderhouden. Kortom we hebben een fantastische week beleefd en dat in een mooie streek waar er heel wat te zien is.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Een stukje paradijs op aarde!!

Melissa
26-8-2014

Zeer gezellige B&B qua inrichting, gastheer en -vrouw en contact met andere mensen. Astrid kookt de sterren uit de hemel en Johan is een VVV-kantoor op z'n eigen. Het allerleukste was 's morgens als er paar 100 schapen langs je kamer passeren op weg naar hun wei. Aan deze gezelligheid kan geen enkel hotel tippen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastische plaats

Irma & Jules
14-6-2014

14 - 06 - 2014 Wij gaan al tientallen jaren op verlof met de formule B.en B. en hebben nog nooit zo een plek als bij Johan en Astrid gevonden. Alles tip top in orde. Je word er verwend op alle manieren. Verzorgde kamers, lekker eten, mooie tuin met zwembad en nog andere accommodatie. Ook een ideale plek om van daar uit de prachtige vallei van de Tarn, en de indrukwekkende brug van Millau te bezoeken en nog zoveel meer. In een woord de ideale plek om te relaxen en waar je tot in de puntjes verzorgd word . Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in mei 2014

goed

nita
16-1-2013

Toen wij met de auto een uurtje voor afspraak arriveerden vanuit België troonde een logee ons mee naar binnen, ervan overtuigd dat we welkom zouden zijn. Maar niks was minder waar. De eigenaars zaten in het zwembad, geen probleem, wij waren immers te vroeg binnengekomen. Maar het gezicht van de gastvrouw terwijl ze het zwembad verliet, sprak boekdelen, Eén uur te vroeg binnenkomen was niet de afspraak, zelfs al kom je van 1.00 km. ver! Het duurde dan ook ruim een half uur eer ze weer tevoorschijn kwam om ons welkom te heten. Het gaf ons een onaangenaam gevoel dat de hele week bleef knagen. Wanneer er na de lekkere maaltijd geen pousse-café werd genomen wegens te moe, of geen zin, betrok het gezicht van de gastheer. Mason des etoiles is een heel mooi verblijf, met propere kamers. Het eten is er lekker, de uitleg om de streek te verkennen is meer dan voldoende, spijtig misten wij een beetje de Vlaamse oprechte gastvrijheid.

Gereisd Met partner in januari 2012

Superbestemming

Wilfried
18-7-2011

Rustige ligging, fantastische ligging en de "table d'hôtes" zijn subliem. Geschikt voor jonge gezinnen met of zonder kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Een droom onder de sterren

Bert
12-10-2010

Johan en Astrid doen er alles aan om uw verblijf in hun "Huis onder de sterren" zo aangenaam mogelijk te maken. Kamers zijn ruim, zeer modern ingericht en heel proper. Dagelijks werden wij verrast met een zeer lekkere 4 gangen menu waar vele koks van sterrenrestaurants maar van kunnen dromen. Drankjes worden aangeboden aan democratische prijzen. Deze chambres d'hôtes is gelegen op een hoogte van ongeveer 750m, omgeven door enkele boerderijen en het uitzicht is fenomenaal. Vanuit deze locatie is het mogelijk om de prachtige omgeving ten gronde verkennen. De Middenlandse zee is ook nooit ver weg. Met andere woorden, dit is een grote aanrader voor mensen die rust, gastronomie en een gezellige sfeer op prijs stellen!

Bert & christel

Gereisd Met partner in oktober 2010

2008

Een echte aanrader!!!

Daisy
5-10-2008

Een chambre d'hôte om nooit meer te vergeten:vriendelijk onthaal,ongelooflijk lekker eten voor een spotprijs(26eu voor een 4-gangen menu),prachtige ruime kamers (wij hadden kamer arkas).Ideaal om viaduct van Millau te bezoeken en de Gorges du Tarn.We hebben onmiddellijk terug geboekt voor volgend jaar.

Gereisd Met partner in oktober 2008

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison des Etoiles in Vezouillac / Verrières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison des Etoiles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.