Vezouillac / Verrières

Reviews over Vezouillac / Verrières

Leven als god in Frankrijk

Familie Vercruyssen,
    27-7-2015

Een stukje paradijs in Frankrijk... het bestaat onder de naam Maison des Etoiles.

Astrid is een ware keukenprinses. Naast de overheerlijke gerechten zorgt zij eveneens voor de versiering van de gastentafel die elke keer anders was.

Johan zorgt op zijn beurt ervoor dat elke gast op zijn wenken bediend wordt. Niets is hem teveel!

De kamer (Castor & Pollux) is ruim genoeg en proper. Tuin & zwembad zijn mooi onderhouden.

Kortom we hebben een fantastische week beleefd en dat in een mooie streek waar er heel wat te zien is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een stukje paradijs op aarde!!

Melissa,
    26-8-2014

Zeer gezellige B&B qua inrichting, gastheer en -vrouw en contact met andere mensen. Astrid kookt de sterren uit de hemel en Johan is een VVV-kantoor op z'n eigen. Het allerleukste was 's morgens als er paar 100 schapen langs je kamer passeren op weg naar hun wei. Aan deze gezelligheid kan geen enkel hotel tippen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastische plaats

Irma & Jules,
    14-6-2014

14 - 06 - 2014 Wij gaan al tientallen jaren op verlof met de formule B.en B. en hebben nog nooit zo een plek als bij Johan en Astrid gevonden. Alles tip top in orde. Je word er verwend op alle manieren. Verzorgde kamers, lekker eten, mooie tuin met zwembad en nog andere accommodatie. Ook een ideale plek om van daar uit de prachtige vallei van de Tarn, en de indrukwekkende brug van Millau te bezoeken en nog zoveel meer. In een woord de ideale plek om te relaxen en waar je tot in de puntjes verzorgd word . Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in mei 2014

goed

nita,
    16-1-2013

Toen wij met de auto een uurtje voor afspraak arriveerden vanuit België troonde een logee ons mee naar binnen, ervan overtuigd dat we welkom zouden zijn. Maar niks was minder waar. De eigenaars zaten in het zwembad, geen probleem, wij waren immers te vroeg binnengekomen. Maar het gezicht van de gastvrouw terwijl ze het zwembad verliet, sprak boekdelen, Eén uur te vroeg binnenkomen was niet de afspraak, zelfs al kom je van 1.00 km. ver! Het duurde dan ook ruim een half uur eer ze weer tevoorschijn kwam om ons welkom te heten. Het gaf ons een onaangenaam gevoel dat de hele week bleef knagen.

Wanneer er na de lekkere maaltijd geen pousse-café werd genomen wegens te moe, of geen zin, betrok het gezicht van de gastheer. Mason des etoiles is een heel mooi verblijf, met propere kamers. Het eten is er lekker, de uitleg om de streek te verkennen is meer dan voldoende, spijtig misten wij een beetje de Vlaamse oprechte gastvrijheid.

Gereisd met partner in januari 2012

Superbestemming

Wilfried,
    18-7-2011

Rustige ligging, fantastische ligging en de "table d'hôtes" zijn subliem. Geschikt voor jonge gezinnen met of zonder kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011
Vezouillac / Verrières scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews