Camping Municipal

Camping Municipal

1 review over Camping Municipal in het Nederlands

Leuke camping op loopafstand van centrum Verdun

Hans
5-7-2009

Een aantal jaren geleden een aantal keer geweest, een prima doorsnee camping met een hele gezellige bar. Er komt van alles wat op deze camping, fietsers, wandelaars, motorrijders, caravans, dit zorgt voor een leuke ontspannen sfeer. Verdun is leuk, een paar lekkere restaurantjes en in het centrum voor Franse begrippen een paar leuke bruine kroegen. Historisch centrum doet Romaans aan. Leuke stad voor een paar dagen.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adresle bois de boulogne F-09310(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal in Verdun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.